Symptomfri

sannelst

Andre møte med forumet
Hei :)

Jeg er 7+3 og har vært veldig dårlig siden 5+4, kvalm, helt utmattet, sterke magekramper om natta siden 29. januar og jeg kunne sovet hele døgnet.

I natt drømte jeg at jeg begynte å blø, og i morges våknet jeg symptomfri
Har hatt masse energi i hele dag og ikke noe tegn til kvalme eller svimmelhet. Ikke har jeg begynt å blø heller

Kan svangerskapsplagene gå over så raskt uten at det er noe galt? Er det noen som har opplevd det samme? Jeg hadde vært roligere hadde det ikke vært for den drømmen jeg hadde i natt

PS: var på tidlig UL 6+2, da så vi et bankende hjerte med frekvens på 114 og alt så fint ut :)

Symptomer kan variere, og man drømmer jo alt mulig rart merkelig når man er gravid. Jeg har heldigvis ikke vært sanndrømt enda [emoji6]

Det samme skjedde meg, jeg våknet symptomfri etter en slik drøm. Jeg dro på ultralyd samme dag og fikk høre et bankende hjerte. Siden da har symptomene kommet og gått litt, så jeg vil tro det er helt normalt :)

Mine symptomer var veldig tydlige etter jeg fant ut jeg var gravid, men nå i det siste, har de kommet og gått litt. Det er helt normalt:)

Ja, helt normalt. Jeg nevnte for legen min i går at jeg nesten synes det er litt rart å ikke kjenne så mye, skulle gjerne følt meg gravid på en måte.

Legen min sa det så fint at kroppen trenger tid til å venne seg til å være gravid, og det er vanlig at symptomer kommer og går.

Jeg er 5+5 og også helt symptomfri, det bekymrer jeg litt. Sist jeg var gravid var jeg slått ut av kvalme. Fornuften sier at jeg skal nyte disse dagene. Kvalmen er nok rett rundt hjørnet.

Her er det veldig av og på med symptomer [emoji4] som de andre sier er det nok normalt, men skjønner at du blir bekymret. Siden du har sett et bankende hjerte er nok alt veldig bra [emoji4]

Drømte det samme i natt, og betydelig mindre symptomer i dag. Og ikke oppblåst i det hele tatt, som jeg har vært utover ettermiddagen daglig til nå.

Back
Topp