Symptomfri...

mia1986

Elsker forumet
Da jeg prøvde å bli gravid forrige gang var jeg bekymret for at jeg ikke skulle kunne få det til, bekreftet bekymringen da det ikke satt på første forsøk. Men så satt spiren på andre forsøk og jeg var liksom ikke bekymret noe mer.

Denne gangen tenkte jeg at det ikke var noe problem å bli gravid, for det har jeg jo klart lett før. Den gang ei! Prøving i ett år, påvist pcos og behandling for å få det til. Men det gikk :) Kjenner nå derimot at jeg er veldig bekymret for å miste!
Har kun hatt ømme bryster som symptom, men nå er de ok igjen. Man kan ikke ha mistet uten at det kommer blod? Hvorfor er dere andre kvalme, følsomme, har ømme bryster, lite matlyst, økt luktesans osv. når jeg ikke har noen ting?

Andre som også er "symptomløse"?
 
Første gang jeg var gravid var jeg ikke noe dårlig eller plaget med symptomer før jeg fikk bekkenløsning i 3.trimester.
Andre fang jeg var gravid hadde jeg en million symptomer som kvalme og vondter.
Første gang gikk det helt fint og andre gang mistet jeg...
Denne gangen har jeg også masse vondter og er kvalm, men jeg tror ikke det betyr at jeg kommer til å miste på nytt :) ( Selv om jeg er kjemperedd for å miste...) Selv om det er litt skummelt å ikke kjenne noe så vil jeg heller si at du burde nyte det at du ikke har noen plager.

For å svare på det andre spm ditt så går det an å miste uten å blø. Jeg hadde en MA sist (missed abortion), men tror ikke du skal bekymre deg for det riktig enda. Bestill evt en tidlig UL for å få beroliget deg selv litt ;)
 
Jeg har heller ingen andre symptomer enn ømme bryster. Så du er ikke alene Jeg bekymrer meg ikke for det, tenker bare at jeg er heldig, men så er dette første gang for meg, så har ingenting å sammenligne med.
 
Jeg har ømme bryster.. Sånn litt..
Eller ikke noen ting.. Eller joda jeg er trøtt da :)
Halsbannen min har forsvunnet, ikke er jeg kvalm eller noe.. synes det er litt merkelig. Men jeg kjenner at livmora vokser på en måte( at det stikker litt innimellom og at det blir trykk i den på en måte. Føles ut som om den er full) så trøster meg med det, at alt er bra, så får vi se i slutten av mai :)
 
Skjønner du er bekymret:) Jeg har hatt super mange symtomer i tidligere graviditeter, men endt opp med å miste.
Så lenge du har en positiv test så er du gravid, og heldig som slipper unna ubehagene enn så lenge :)
 
Omtrent alle mine symptomer er borte også..:/ er også bekymret for at noe har gått galt, men må bare leve i troen tenker jeg :) skal til legen igjen når jeg er 9+5, i dag er jeg 5+6.
 
Bortsett fra bekkenløsning har jeg også minimalt med symptomer.

Men jeg blør ikke. Så da er jeg nok gravid
 
Jeg har heller ikke noe mye symptomer. Litt ømme bryst og ekstremt trøtt i perioder.
Men sist graviditet ble jeg ikke kvalm Før litt senere.
Jeg å er bekymret for om noe har gått galt. Men så lenge jeg ikke blør er nok alt bare bra.
 
Takk for masse fine svar :) Er ikke hysterisk bekymret sånn at jeg mister nattesøvnen eller noe, men litt ubehagelig å ikke merke noe... Skal til sykehuset på kontroll på fredag og på ul på mandag, så får helt sikkert noen svar da ;-) Gleder meg forresten! Ul på søndagen som var viste ikke hjerterytme, men håper på det nå
 
Back
Topp