Symptomfri?

Steinbukken90

Forelsket i forumet
Jeg er nå passert 10 uker i svangerskapet, og hadde ikke dette vært planlagt vet jeg jammen meg ikke om jeg hadde oppdaget det enda.. Null symptomer! Ikke kvalme, ikke trøtt, merker ikke noen "hormoner" som er ute å går.. Ingenting!! Hadde jeg ikke vært på tidlig ul hadde jeg nesten trodd at g-testene mine hadde tullet med meg. Er det bare meg?! Eller finnes det flere der ute som ikke merker noe til det lille knøttet i nagen?

Jeg merker heller ingenting. Har merket littegranne tidligere, men slettes ikke masse. Men merker ingenting nå. Men har hørt hjernelyden så vet ar h*n er der 

Samme her! Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde jeg ikke trodd det selv...

Jeg har hatt lite symptomer, men så en sprell levende krabat i går! Jeg er ørlite kvalm noen morninger, blir lett oppblåst i magen og er trøtt. Bortsett fra det er jeg i finfin form :-)

Dersom jeg ligger helt rolig på sofaen kan jeg av og til tro at jeg faktisk er helt symptomfri, men forandrer seg fort i det jeg begynner å bevege meg.. :-)

Nyt å ikke ha symptomer. Forrige gang hadde ikke jeg et eneste symptom på at jeg var gravid, deilig men samtidig frustrerende.

Var trøtt fram til Mandag, men etter det og utenom det har jeg merket svært lite.
Deilig ;)

Så bra vi er flere!! :-)
Brekte meg noen få ganger tidlig i svangerskapet, men that's it!!
Nå er jeg bare litt trøtt om dagene, men det glemmer jeg jo fort av når jeg allerede har ei snuppe! :-D

Tro meg, det er deilig! Og mye lettere å holde seg til magiske uke 12 med å fortelle noe.. Men man blir jo litt bekymret da vet du.. Om det er noe der inne, for det er lett å glemme når man ikke kjenner noe :p

Er litt trøttere enn vanlig, oppblåst, har en del ligamentsmerter ved løft eller bråe bevegelser og ømme pupper... Og så hender det seg at jeg får et slags kvalmende sug når jeg er sulten(men vil ikke kalle det for kvalme likevel..) Synes jeg har minimalt symptomer denne gangen. sist hadde jeg veldig mange symptomer, og var mye trøttere og kjempekvalm...:P

Jeg har heller ikke merket noe særlig. Er nå i uke 10+3, og jeg vurderer å dra på ultralyd, for å se at det faktisk er et lite gull der. Jeg har mistet to ganger før, så jeg er så spent på alt. Har kjent litt at det strekker i lyskområdet da. 

Men er glad for å slippe og være kvalm :)

Jeg er nå 11 + 3, og det er faktisk så "ille" at jeg begynner å lure på om jeg er gravid i det hele tatt.. Var på tidlig ul i uke 9 og da så vi jo en sprellende og nydelig bamsemums, men etter der har det vært absolutt ingenting! Kom jem fra rhodos i går kveld, og gjennom hele turen har jeg lurt på om det er egentlig er noe der.. Blir veldig frustrert og fortvilet av dette..

Back
Topp