Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde såre brystvorter helt i starten, var slik jeg mistenkte graviditet. Men så forsvant absolutt alle symptomer. Nå har jeg bare smerter, men de er forbundet med noe annet.Har du ikke merket noe i det hele tatt? Her har det blitt borte og jeg er livredd for at noe skal være galt [emoji53]
Takk for godt svar [emoji4] ikke greit å være førstegangs, hormonell ooog bekymret [emoji85] får se det ann noen dager, og evt ta en tur til legen [emoji4]Jeg hadde såre brystvorter helt i starten, var slik jeg mistenkte graviditet. Men så forsvant absolutt alle symptomer. Nå har jeg bare smerter, men de er forbundet med noe annet.
Det er veldig normalt at symptomer kommer og går i et svangerskap. Plutselig om noen dager kan du ligge langflat med kvalme og oppkast eller kanskje du er heldig og slipper unna plagsomme symptomer?skjønner symptomer er en betryggende følelse, men det er normalt å ha ingen av de, likeså det er normalt å ha mange
![]()
Men jeg har virkelig fått kjenne på symptomer, og nå er alt borte. Men er som hun over her skriver at det kan komme og gå, så krysser fingrene for det [emoji4]Jeg syns jeg kan lese av flere som ikke føler seg spesielt gravide disse første ukenenoen får ikke symptomer i det heletatt [emoji4] men hvis du bekymrer deg veldig, ta kontakt med legen kanskje de kan ta en titt?
Hvor langt er du på vei?Takk for godt svar [emoji4] ikke greit å være førstegangs, hormonell ooog bekymret [emoji85] får se det ann noen dager, og evt ta en tur til legen [emoji4]
8+3 i dag [emoji4] jeg har hatt en del spm som jeg har fått svar på allerede, men har kjent det så godt og blir litt bekymret når jeg ikke gjør det [emoji85]Hvor langt er du på vei?husker jeg hadde tuuuusen spørsmål som førstegangs, så da bestilte jeg time til legen min og fikk avklaring i det jeg trengte
var betryggende og godt å få luftet hodet litt. Bare prøv å unngå googling [emoji14] det kan fort gjøre harmløse tilfeller til krisemaksimeringer
Godt å høre at det svinger [emoji4] det har heldigvis ikke vært så ille fra før [emoji4]Mine symptomer er veldig svingende, noen dager er de der og andre dager ikkehar aldri vært så dårlig så når jeg fikk påvist MA, så symptomer trenger absolutt ikke være en bekreftelse på at alt er som det skal. Prøv heller å nyt at du ikke har symptomer
![]()
Krysser fingrene for oss begge [emoji173]️Kjenner meg litt igjen her, og må innrømme at nervøsiteten kommer fort. Er 5+3 i dag. Har noen symptom ennå, med f.eks. luktesans og tretthet. Men ømheten i brystene kommer og går litt, og kjenner mindre i magen og føler meg ikke så gravid i dag akkurat. Men vet at det er tidlig ennå, og at det kan variere veldig.
Jeg vet også om andre som plutselig har mista alle symptomene, uten at det var noe galt. Trøster meg litt med det.

Fram til nå (uke 9) har jeg følt meg veldig bra, bortsett fra trøtthet. I går startet jeg derimot på nytt å kaste opp, og sliter i dag med mye kvalme, hodepine og svimmelhet. Jeg fikk høre at dette var helt normalt, så jeg vil tro du ikke har noe å bekymre deg over. Det går opp og ned