Symptomfri dag?

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Hjelp! I dag har jeg ikke vondt i puppene, og har ikke vært kvalm enda i dag (vært våken siden 5). Var kvalm senest i går kveld, men blir jo nesten hysterisk da dette er en ganske ulik morgen enn hva som er vanlig for meg (symptommessig). Andre som også har det slik noen ganger?:shy::shy:
 
Jeg har ikke symptomer ennå, annet enn litt ømme pupper og at jeg er trøtt. Ellers føler jeg meg overhode ikke gravid. :p Regner med det kommer tidsnok jeg altså :bag: Og at det svinger litt tenker jeg er helt normalt.
 
Tipper det er helt naturlige svingninger. Det står at symptomer kan komme og gå:) men lett og bli bekymret.. men prøv heller og nyte det hvis du slipper kvalmen for en dag :p Husk at mange som opplever at noe er galt kan og fortsette og ha symptomer.. så det trenger ikke bety noe:Heartred
 
Her varierer kvalmen veeeeldig. Er 6+3 og har enda ikke kastet opp. Forrige svangerskap kastet jeg opp nesten daglig fra 5+3. symptomene varierer fra dag til dag :p
 
Takk for svar dere:) Nå er kvalmen og de vonde puppene tilbake. Skjønner ikke at jeg savnet de i dag morges :laughing021:laughing021:laughing021 Jaja! Fikk hvertfall en jobb på dag uten spesielt mye kvalme, ikke dårlig bare det :gen014
 
Godt å høre at det gjelder flere! Nå som det ikke er noe poeng i å teste med strimler lengre så er liksom symptomene eneste man kan følge med på. Har selv blitt stresset når kvalmen plutselig er borte en formiddag. Men må vel bare være glad til:D
 
Back
Topp