Symptomet forsvant

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei damer

Jeg har helt siden jeg fikk to streker hatt ømme bryster, og over natten i uke 4 ble de veldig ømme og tunge. Men i dag våknet jeg derimot av at jeg ikke har ømme bryster i det hele tatt! Det er det eneste sikre tegnet jeg har hatt på at jeg er gravid, og når det forsvinner så stresser det meg veldig, veldig mye.. Ingen smerter i magen eller antydning til blødning. Er 6+4

Symptomer kommer og går! Selv jeg som er 17+1 har av og til stor mage som eneste symptom, andre ganger vil jeg bare legge meg ned og skrike av ømme pupper, kvalme, migrene og hele driten på en gang :p

Jeg hadde super ømme pupper til ca 6+3, så forsvant det og ble erstattet med vanvittig kvalme :wacky: skjønner godt at du blir stresset, jeg er et nervevrak selv, men krysser fingrene for at alt er i orden hos oss begge <3

Mine ømme pupper kommer og går heeele tiden! Er ekkelt og skummelt, men også helt vanlig :) er 9+0 i dag

I dag føler jeg meg ikke gravid. Er 7+5 og har ingen symptomer. Men sånn har jeg vært. Blir helt koko innimellom men prøver å tenke positivt.

Back
Topp