Symptomer

Anonymius

Glad i forumet
Jeg er litt spent på hvilke symptomer dere andre har ? [:)]

Jeg selv har disse :
Tisser ofte
Litt kvalm av og til
Veldig trøtt
Litt strekkinger/røsk i mage på høyre side

Dæh var på vei t å lag en sånn tråd før idag, men rakk det ikke, å no har jo du laga en[:D] hehe

mine symptoma e:
*mensmurringa/stikninga
*lassvis med kvisa[:'(]
*vonde brystvorta (særlig når æ frys, det e auuuuu)
*hovne tunge bryst m/blodåra (sjer bare 1 til vanlig, men sjer 5-6 no)
*trøøøøøtt
*vondt i korsryggen
*frykteli irritabel/hormonell
*halsbrann om æ har spist "for my" krydder
*urolig mage
*tisse ALTFOR ofte [:'(] (lei allerede)
*uggen, særlig om mårran

ja.. trur det e alt.. [8D]

mine symptomer:

tisser ofte
ømme pupper/brystvorter
kvalme som kommer å går
hormonell delux
tidvis veeeldig trett
halsbrann på kveldene

kommer ikke på flere[:D] men jeg er sååå gla for jeg har symptomer, men di kan komme og gå sånn innimellom... flere som har det sånn.....?

Jeg har heldigvis ingen spesielle symptomer enda.

Men er litt svimmel, trøtt og har bittelitt hodepine innimellom.

Ja her kjæm å går dem.. kan f.eks plutseli ikke ha vondt i brystvortan i d hele tatt.. nesten så æ sitt å klyp i dem for å sjekke at æ virkelig ikke e øm.. Å plutseli e det tilbake,å da kan æ nestn ikke tenk på å kom borti dem engang før det e vondt...[8|]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

jooo.. oppblåst såklart.. som en ballong...*blæh*

Ja VELDIG oppblåst her også, kjennes ut som jeg snart sprikker :P hehe

Her er mine symptomer (6+3)
I begynnelsen hadde jeg mensmurringer og vond mage.
Nå er jeg kvalm og uggen nesten hele døgnet, men spyr heldigvis ikke. Orker bare å spise noen få utvalgte matvarer som feks. frukt, knekkebrød med ost og supper.
Ellers må jeg tisse hele tiden og kan ikke ha knappen på buksa igjen da det gjør vondt (og det begynner å bli trangt også ;)

[:)]hei hei jenter...  eg skulle ha fått tante rød i dag men ho dokka ikke opp... [:D] har ikke tatt test... tenkte eg skulle vente til torsdag, litt redd for en negativ test igjen, vi har da prøvd i over 2,5 år.[:'(] men eg har ikke hatt en heilt vanlig mnd, denne gangen [:)] kjent mye murring i ca, 1,5 uke no. håper det er eit tegn... eg har ømme bryster, kvalm til tider, mye mens murringer som sagt...
HVOR TIDLIGT KOM DERES SYMPTOMER ??? eg lever i håpet at kanskje er en liten spire her også [:D]

hehe denne figuren om syklusen min er litt feil.. haha .. kossen endrer du den ????

ORIGINAL: jenten 85

[:)]hei hei jenter...  eg skulle ha fått tante rød i dag men ho dokka ikke opp... [:D] har ikke tatt test... tenkte eg skulle vente til torsdag, litt redd for en negativ test igjen, vi har da prøvd i over 2,5 år.[:'(] men eg har ikke hatt en heilt vanlig mnd, denne gangen [:)] kjent mye murring i ca, 1,5 uke no. håper det er eit tegn... eg har ømme bryster, kvalm til tider, mye mens murringer som sagt...
HVOR TIDLIGT KOM DERES SYMPTOMER ??? eg lever i håpet at kanskje er en liten spire her også [:D]

Jeg har ikke fått positiv test enda.. men det er nok fordi det er for tidlig.. Men har hatt masse mensmurringer siden dagen etter unnfangelse... om alt stemmer.. [;)] Og det skjedde 29.august. Har hatt noen dager hvor jeg har vært litt småkvalm og sånn.. Og de siste dagene har jeg vært veeeeeldig hormonell..

her er mine symtomer:
  • uggen tidlig på dagen og på kvelden
  • ømme bryster
  • tisser helt utrolig mye
  • hormonell
  • stikker og vrir og vendes i livmora 24/7
  • mensmurringer
  • oppblåst
  • trøtt

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Ja her kjæm å går dem.. kan f.eks plutseli ikke ha vondt i brystvortan i d hele tatt.. nesten så æ sitt å klyp i dem for å sjekke at æ virkelig ikke e øm.. Å plutseli e det tilbake,å da kan æ nestn ikke tenk på å kom borti dem engang før det e vondt...[8|]

hahaha sånn her har jeg også det.....[8D] er veldig oppblåst også... å så har jeg vondt i hode tidvis....[:'(]

* Jeg er tidvis kvalm
* Oppblåst
* Tisser mye særlig om natta
* Ømme pupper
* Hormonell
* Veldig sulten!
* Veldig trøtt
* Halsbrann
* stikkinger i livmora

Trodde ikke jeg hadde noe særlig jeg, men ser jo at jeg har symptomer allikevel!

Har ikke så mange symptomer men her er mine:
  • Ekstremt trøtt
  • Større pupper
  • Kviser
  • Munnsår (har hørt at det også er et symptom)
  • Litt murringer i magen inni mellom
  • Sulten hele tiden

De siste dagene har jeg også fått:
  • hodepine
  • svimmel

• Trøtt som en dupp
  • Kvalm,det kan være når som helst på dagen
  • Luft i magen (oppblåst)
  • Mensmurring
  • Meget ømme bryster
  • Generelt sliten
  • Vondt i korsryggen

Dette er tredje gangen jeg er gravid, og alle tre gangene har jeg merket at jeg har vært gravid før IKM. Noen dager før IKM har jeg plutselig følt meg syk (nesten som begynnende influensa), men så har det plutselig gått over etter en dag. Helt merkelig, men sånn har det altså vært alle tre gangene. Denne gangen var jeg sikker på jeg var gravid når det kom. (spesiell følelse) I tillegg har jeg:

-mensmurringer (siden 1 uke før IKM)
-litt trøttere enn ellers
-oppblåst
-sulten
-litt vondt i korsryggen

* litt svimmel
* stikker i puppene..
* oppblåst mage...[:'(]
* litt mensmurringer..
* halsbrann

Det var dette jeg kom på i farta...[:D]

Back