Tullemor79
Gift med forumet
Er det bare meg som ikke har noe særlig med symptomer? Var så i tvil i dag jeg, at jeg bare måtte ta en digital. Lyste GRAVID mot meg, så da stemmer det nok!! [:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: murreliten
nei, lite symptomer her og, så jeg og måtte bare ta en test til i dag (selv om jeg vet det var sånn sist og [8D]). Og den lyste gravid, 3 uker + (siden unnfangelse. Prøvde en sånn ny en fra clear blue som viser hvor mange uker man er på vei). [:D]
Merker bare litt ømme pupper innimellom, har litt ekstra kviser i ansiktet... litt ekstra trøtt kanskje... Det er alt! [:)]
Blir nok mer virkelig når magen virkelig begynner å synes!
ORIGINAL: civciv
nei, lite symptomer her og, så jeg og måtte bare ta en test til i dag (selv om jeg vet det var sånn sist og [8D]). Og den lyste gravid, 3 uker + (siden unnfangelse. Prøvde en sånn ny en fra clear blue som viser hvor mange uker man er på vei). [:D]
Merker bare litt ømme pupper innimellom, har litt ekstra kviser i ansiktet... litt ekstra trøtt kanskje... Det er alt! [:)]
Blir nok mer virkelig når magen virkelig begynner å synes!
Hvor kjøpte du den testen?? Sånn vil jeg ha!!! [:D]
ORIGINAL: Alvani
hadde det ikke vært for symptomene hadde jeg vel ikke trodd jeg var gravid.. først og fremst sterkere og sterkere menssmerter - men ellers littegranne kvalme..
men en venninne mente at det ikke gikk an å kjenne noe så tidlig..
merka jeg ble litt skuffa hvis hu har rett.... [&o]
ORIGINAL: Sicily
hadde det ikke vært for symptomene hadde jeg vel ikke trodd jeg var gravid.. først og fremst sterkere og sterkere menssmerter - men ellers littegranne kvalme..
Det er nok hun som er uvitende her, ja.... [;)]
ORIGINAL: *MillaMedSpire*
Signere Sicily her!
Man KAN faktisk få symptoma ganske rett etter at egget har festa sæ.. Altså når hormonan begynne å produseres.. Syns det e så trasig når folk på død å liv ska ha si ting dem ikke veit nå om.. Sjøl om ikke alle får symptoma tidlig, så betyr det jo ikke at INGEN får det.. *sukke over uvitende folk* (si d t hu vennina di du, at hu må slutt å uttal sæ om ting hu ikke veit)
Prøvde en sånn ny en fra clear blue som viser hvor mange uker man er på vei). [:D]
Så morsomt, *løpe å kjøpe*. [;)]
ORIGINAL: *MillaMedSpire*
Signere Sicily her!
Man KAN faktisk få symptoma ganske rett etter at egget har festa sæ.. Altså når hormonan begynne å produseres.. Syns det e så trasig når folk på død å liv ska ha si ting dem ikke veit nå om.. Sjøl om ikke alle får symptoma tidlig, så betyr det jo ikke at INGEN får det.. *sukke over uvitende folk* (si d t hu vennina di du, at hu må slutt å uttal sæ om ting hu ikke veit)
Takk folkens, denne trengte jeg!! [:D]
Jeg merker at nå som jeg føler meg så overbevist om at jeg er det, så blir det fryktelig nedtur hvis jeg tar feil..
Merkelig det der... [:D]
Prøvde en sånn ny en fra clear blue som viser hvor mange uker man er på vei). [:D]
Apoteket, hm... det var Apotek1. Hadde ikke sett sånn før så måtte prøve! [:D]
Så morsomt, *løpe å kjøpe*. [;)]