Symptomer???

Lica76

Glad i forumet
Berre lure på kass symptomer folk har? Sjøl så er eg morrakvalm, og merker faktisk allerede at eg fort blir sliten bak i korsryggen.. Eller må eg på do heile tida, har ikkje akkurat festbløre for tida[:D]

Stikking i brystene, oppblåst, kjenner smerter i korsrygg, og trøøøøøtt.....[:D]

Trøtt ja[&o] Glemte den i farten[:D]

Ingenting, så er så redd for at det er godt i seg selv....Men skal til legen om 1 uke, får høre hva hun sier da...

Litt ømme bryster,men så går jeg rundt å kniper litt på de hele dagen så ikke rart de blir ømme....

har ingen syptomer tror jeg, vært slækk i dag, men er jo søndag[:D]  (var uggen og hadde rar smak i munnen dagen før jeg testet)

Jeg er litt trøtt for tiden, og sover dårlig om natta. Hadde en del luftsmerter og knipinger i magen fram til for et par dager siden. Samboeren kom hjem fra tur, har vært borte en dag. Han kommenterte at jeg hadde fått større bryster, så han bekreftet mistanken min [:D]

Blir litt uggen innimellom, og når jeg ikke er uggen lurer jeg på om jeg er gravid eller ikke[;)]. Gleder meg til tolv uker er overstått[:)].

Jeg har ingen...... Sett bort ifra at je ikke har fått TR.. :P Men det er det..

Sist spydde jeg fra dag 1 nesten... så jeg føler meg overhode ikke gravid!! hehe. lurer litt på om det bare er tull.. men jeg har tatt bilde av testen min, så jeg kan sjekke at den virkelig var positiv flere ganger.. hehe

Back
Topp