symptomer

EserehT

Gift med forumet
hei alle jinter:)

bare lure på om alle må ha vondt i puppa når de blir gravide jeg.. noen som vet?

Det er vel sikkert forskjellig fra person til person. Men man må vel ikke ha det. Selv om kanskje de fleste får ømme pupper.

Mange får vondt vet jeg... Dem blir skikkelig ømme (spesielt brystvortene ofte), og det kan komme
tidlig... Jeg fikk ikke det selv da jeg var gravid...

Ja, er lov å lure... Mye man liksom stiller seg av spørsmål.. Ihvertfall gjør jeg det:)
Er skikkelig spent på deg nå, Therese...[;)]

ja det er liksom så forskjellig fra person til person.. noen har jo større smerteterskel enn andre osv....er faktisk ganske spent på meg selv også [:D] hehe... mye jeg ikke vet i hvertfall...

Leste noen som beskrev de berømte såre brystvortene omtrent sånn:

Det kjennes ut som jeg har løpt langs en murvegg og subba brystene borti[8D]

Kan være ganske ubehagelig, ja!

[&:] huff hørtes ikke noe godt ut.... det er vel kanskje noen som får det etterhvert også? og ikke med engang?

Det tror jeg nok, ja.. Det meste ang svangerskap er jo veldig individuellt, så..

jeg tror ikke jeg merka noe på brystene før i uke 7-8.. eller kansje senere.. [8|]
-men jeg kjente jo ikke etter heller, da[8D]

Hei,du [:)] Har du vært hos lege?

hei, nei ikke før på fredag det da lisa.. så vi får se:D nå skal Therese finne senga, sliten etter konserten i går gitt[;)] natti natt jenter.. snakkes

Bare jeg som ikke huska når det var..... Natta- sov godt [:D][:D]

Jeg fikk ekstremt ømme pupper i starten, og de ble større..
Nå er de ikke så ømme lengre..hvis det ikke bare er jeg som har vendt meg til det da...hehe

vanskelig det der...for mine pupper er også blitt større, og veldig ømme, og såre brystvorter..men...eg testet jo negativt idag då...

Back
Topp