Symptomer

**entil**

Glad i forumet
Kjenner jeg blir litt betenkt når symptomene dabber av.. I 3 dager har jeg vært nesten sengeliggende pga kvalme. I tillegg har jeg hatt vooonde brystvorter.

I dag - ingen tegn..? Er sikkert helt normalt... Å så lenge jeg ikke blør er det vel ikke noe å bekymre seg for heller..

*Ønsker meg til uke 12*

Det er heeeelt normalt at symptomene kommer og går i svangerskapet [:)] Så lenge du ikke blør eller har store smerter, trenger du ikke bekymre deg. Nyt dagene du er iform isteden [;)]
Ta godt vare på deg selv og nyt graviditeten [:)]

Flott, jenter[:D] Husker jo ingenting fra da jeg gikk gravid med Maya[8D]

Dette lurer jeg også veldig på for denne gangen kjenner jeg det nesten ikke i brystene, bare ser at det brune rundt (areola) har blitt større og fått små "prikker" på det. Jeg er veldig kvalm og har ikke særlig vondt i magen, men kjenner det til tider!! Kan jeg regne med at alt er i orden? Jeg blør ikke!!

ORIGINAL: Charliemor83

Dette lurer jeg også veldig på for denne gangen kjenner jeg det nesten ikke i brystene, bare ser at det brune rundt (areola) har blitt større og fått små "prikker" på det. Jeg er veldig kvalm og har ikke særlig vondt i magen, men kjenner det til tider!! Kan jeg regne med at alt er i orden? Jeg blør ikke!!

Alle svangerskap er forskjellige fra gang til gang..Så selv om du hadde ømme bryster sist, så trenger du ikke ha det denne gangen. Helt normalt [:)]

Takker for svar [:)]. Når jeg tenker på det så var det faktisk tegn på da jeg var gravid sist (positiv test 17 mars) at noe var gale, for da hadde jeg vanvittig vondt i brystene!! Nesten litt for mye til å bare være fire uker på vei. Det er jo ikke sikkert at det var ett tegn til at tegn var feile da men velger å tro det.... Uansett takk for svar nok en gang [:)]

Jeg har det også sånn, og må si at jeg liker at brystene er ømme, da føles det mer som om jeg faktisk er gravid..
Men godt å høre at det kommer og går hos flere da..

Back
Topp