Symptomer...

Tøysa

Elsker forumet
Hei! Noen som vil hjelpe meg? [:)] Jeg har gått på metformin denne syklusen og ENDELIG har jeg hatt skikkelig eggløsning. Jeg måler temperaturen og tempen har blitt mye høyere og blir høyere for hver dag! [:)] Først mente ff at jeg skulle hatt IKM i dag, men da tempen steg enda ett hakk 1 uke etter først antatt el, og jeg på den dagen hadde el slim, forandret ff el til da. Nå mener ff altså at det kun er 5 dager siden eggløsning.

Siden jeg ikke er vandt til å ha el, er jeg heller ikke vandt til symptomene mellom EL og IKM. Allerede i forgårs (3DPO?) fikk jeg såre brystvorter og de blir ømmere og ømmere... Går d ann å få ømme brystvorter sååå tidlig, eller er d da heller sannsynlig at jeg har IKM i dag, slik jeg først trodde. Lurer på om jeg skal teste i morgen eller vente... Legger med charten min:

http://www.fertilityfriend.com/home/1ed181

Håper noen kan svare meg! [:)]

Ingen som har erfaring med temping eller som kan svare meg på om slike symptomer kan komme så fort etter el....? Ville dere har testa i morgen? (Reiser på juleferie i morgen, skjønner dere, det er grunnen til at jeg stresser litt med dette akkurat nå! ) [:)]

Du er litt i gråsona her, det ser ut som FF har rett, men samtidig så kan det være at el var 3 dager senere, det er klarere temperaturskifte, FF vil forandre dette dersom du for lang lutealfase.

metoform usikker på om den kan gi deg bivirkninger for å si det på den måten.
Dersom du setter inn eggehvitte på dagen etter det FF sie el så kan du se om FF forandrer på egløsningsdagen din det kan godt være.

Men det meste sier at du har hatt el da, i henhold til sekretet ditt og tempen så ser det ut som en litt slow rais i førsten. men det er for sendt å test nå,ettersom jeg ikke sjekket denne tidligere.

Takk, Twinnanne! Koselig at du tar deg tid til å svare! Skjønner at d ikke er enkelt å gi et svar, men syns d er godt når noen vil dele litt erfaring og tanker med meg. Blir gal av å tenke på dette alene! [:)] Skjønner jeg deg rett, så har jeg nok mest sannsynlig akkurat hatt el, og bør da vente litt med å teste. Skal prøve å holde meg til 5. juledag. Da har mannen min bursdag, enn om jeg kunne overaska han med positiv test da! [;)]

Det er altfortidlig å teste, så langt har du ikke kommet du har hatt el da FF sier det eller 2 senest 2 dager senere, det er det eneste jeg kan lese ut fra skjemaet, men tror at FF har rett her. Du er da bare på DPO5dersom jeg ikke husker feil og du bør vente til DPO 12 å teste, kan få positivpå DPO10, det har jeg fått, men vil anbegale og ikke teste før DPO12-14.

Godt du har fått svar av Twinanne, hun er temp.dronningen vår og jeg tror hun også er den eneste som kan gi fyldig svar på dette. Masse lykke til!!

Takk! [:)]

Back
Topp