Symptomer..

Litegullimagen

Andre møte med forumet
Noen som ikke er oppblåst i magen?
Jeg har ømme pupper, trett på kvelden, uteblitt mens.
Det er det hele..
Føler meg ikke så veldig gravid nei..
Hva er deres symptomer?
Noen som har vært på tidlig ul?

Trett på kvelden. Det er meg...

Men det er faktisk ikke så ille i kveld. Kanskje fordi at om jeg legger meg på sofaen, så må jeg se fotballkamp. [:D]

Noen som er enda trettere enn meg!??[:D]

Jeg er ikke overstadig trøtt, men trøttere enn vanlig. Jeg har ømme pupper, føles som om noen har bokset på dem[:D]
Ellers så har jeg strekking i underlivet, og om jeg strekker meg, kjenner jeg at det strammer seg der nede.
Hvis jeg ikke får spist frokost, så blir jeg litt uggen, men vil ikke si at jeg er kvalm.

ORIGINAL: Eden

Ja! Nesten hele tiden. Bare ikke akkurat nå, når jeg har muligheten til å få sove litt...[8|]

Det er jo ganske typisk...

Jeg har ømme pupper, verst om kvelden. Har vært litt uggen om morgenen et par dager nå, men ikke egentlig kvalm. Og så har jeg litt stikninger i magen av og til. Føler meg egentlig ikke gravid, men man skal kanskje bare være glad for å slippe unna "det verste"? Og det kan jo ennå komme...

jeg er trøtt, har oppblåst mage og har en voldsom appetitt. men drikker masse vann det hjelper hehe

Blir kjempe trøtt like etter lunch på jobben, det er ca  kl 12.00, hehe sovner av på arbeidsplassen. Ellers bare det vanlige: pupper jeg ikke en gang kan dusje med, oppblåst mage, på do på do og ca 20 ganger om dagen på do.

Jeg er jo bare såvidt gravid, eneste jeg kjenner så langt er menssmerter. Syntes det var veldig rart for det skjedde jo aldri noe. Men jeg hadde jo en fin mistanke om hvorfor jeg ikke fikk mensen da ;-)
Ser at jeg har mye å glede meg til fremover

I starten var det berre VONDE bryster og menssmerter. No er det kvalme kvalme kvalme, oppblåst, fortsatt vonde bryster og menssmerte, sliten rygg og veldig trøtt stort sett heile tida. Merker at eg er gravid[:)]

Hei hei.
Hvor langt er du på vei ?
Det tar jo noen ganger litt tid før mam før noen symptomer, og noen er jo så heldige å slippe å bli så dårlige.
Jeg er ikke en av de desverre.
Er 7 uker imorgen, har utrolig ømme pupper , trøtt , reagerer veldig på lukter og kaster opp om morran.
Heldigvis er det ikke mye som er i magen om morran , men synes ikke den galla er noe koselig heller[:'(]

Du skal bare være glad så lenge du er frisk og fin [:D]

Lykke til videre

Galle er ikkje kjekt, men heller det enn eit nyknaska eple. Litt vanskeligare å få opp igjen enn å svelge det[;)]

Puppene er ømme, men ikke hele døgnet - kommer sigende på utover dagen liksom..
Uggen i kroppen og en og annen kvalmebølge, men ikke i nærheten av å kaste opp.
Trøtt..... lyst til å ligge på sofaen hele tiden....

Har sett vår lille spire på UL da vi var 5+6 og 6+1. Begge ganger så vi hjertet som slo som bare det, kjempegøy å få bekreftet at det lever noen inni meg [8D]

d første æ mærka va at æ va kvalm å kasta opp,nu e æ sjikkeli oppblåst i magen,å e litt uggen..
men æ e ikkje trøtt eller øm i puppan..æ e faktisk mer opplagt å hvil nå en æ har vært på lenge[:D]så d e jo litt godt.

Back
Topp