Symptomer

Er heldigvis ikke veldig plaget med kvalme, men er så ekstremt trøtt! Kan ikke huske å ha vært så sliten de to andre rundene. Bekkenet begynner å bli nokså ille også. Har hatt flere dager nå med gangvansker. Nå er jeg veldig nervøs for utviklingen i jula. Redd det kommer til å ende med sykemelding fra januar allerede :sorry:

Lite symptomer på meg, men det hadde jeg heller ikke med de to første.

Kjenner jeg godt etter er jeg kanskje mer sulten enn vanlig, i tillegg til litt luft i magen

Flere som er veldig hormonelle/emosjonelle? Jeg føler det ødelegger jula for meg Jeg vil bare gråte hele tiden, alt blir vanskelig.

Forresten ble jeg fortalt i TUL at min eggstokkene ble overstimulert og har blitt litt større. Dette skjedde pga kombinasjon av IVF behandlingen og at HCG nivå har blitt høyere pga svangerskapet.
Gynekologen sa at det ikke er alvorlig (enda), men hvis det blir dårligere og jeg har enten smerter i magen eller vanskelighet i å tisse, så må jeg ta kontakt med legen.

Så for de som har tatt IVF, er det lurt å sjekke eggstokkene i neste UL :)

Helt nedkjørt, har ikke noe å gå på. Klarer ikke å skjerpe meg en gang, så nå må kjæresten med influensa passe på 1,5 åringen. Sagt han får få hjelp av foreldrene sine.
Helt tom

I dag er jeg rett og slett kvalm. Våkna i natt og lå en hel time uten å få sove igjen fordi jeg var så kvalm, og vært kvalm siden jeg stod opp:depressed:

Vi hacka litt og fikk min søster og samboer til å sove over fra i går. Så fikk vi hjelp med rydding og leking med ungene på formiddagen. Veldig lurt, siden jeg ikke har så mye å gå på… Phenergan og stemetil hjelper ser det ut som, ikke kasta opp på to dager!

Trøtt og trøtt og endå meir trøtt :dead: Sit og halvsøv i stolen kvar gong eg får sjangsen :smiley-ashamed004

Slåkvalm, måtte faktisk ta et par gåpauser under den rolige joggeturen i dag. Kan gå med på at hardøktene utgår, men ikke podcastturene :shy:

8+0 her. Kvalme, tretthet, flatulens og humørsvingninger. Er i Thailand og denne varmen tar på! Vann i føttene pga lite søvn, varme og mye gåing. Må ta det mer med ro. I morges våknet jeg med hovent ansikt. Trykkmerke etter puten varte i 3t. Litt ekkelt når det er så tidlig. Er normalvektig

8+0 her også. Er trøtt og sliten. Litt småkvalm nå og da, spesielt hvis jeg ikke får spist ofte nok. Heldigvis er det ganske håndterbart.
Bekkenet derimot blir bare værre og værre :hungover:

Litt mindre kvalm i dag! Yay!!
Men drit trøtt :p haha. Herlighet så jeg klager. Håper veldig at dette går hele veien for har ikke lyst og gå gjennom denne kvalmen igjen altså!! :p familiebesøk i dag. Blir spennende og se om vi forteller noen i dag eller hva!

Har noen andre hatt verking i hele kroppen? Føler meg slapp og verker overalt men ingen forkjølelsessymptomer e.l så tror ikke det er noe sånt.
Ellers svingende kvalme, kastet opp for første gang i går morges. Ømme pupper. Når jeg var gravid i sommer (mistet i MA uke 10) så var jeg ikke dårlig så tidlig så håper det er et godt tegn.

Veldig interessant å lese om dere andres symptomer her.
Jeg er 5+5ish i dag og det jeg merker aller mest er at jeg blir utrolig fort sliten og andpusten. Det er som at jeg plutselig har skikkelig dårlig kondisjon. Pulsen skyter i været etter én trapp. HRV lav, økt hvilepuls og dårlig søvn. Ømme pupper og tisser ofte. Kjente noe i ryggen som kunne likne på bekkenløsning i går. Ellers er jeg superheldig at ingen kvalme eller mataversjon har meldt seg enda. Spiser som en hest.

Back
Topp