Symptomer

Litt uggen når magen er tom, forventer monsterkvalme, sånn som med førstemann. Ellers stikker det en del, ellers ikke så mye enda!

Uke 5+3 i dag. Hatt ømme bryster siden før positiv test, i dag er de mindre ømme? Noen som vet om ømme bryster går litt i bølger eller er det er tegn på at ting ikke går bra?

Uke 5+3 i dag. Hatt ømme bryster siden før positiv test, i dag er de mindre ømme? Noen som vet om ømme bryster går litt i bølger eller er det er tegn på at ting ikke går bra?
Sånn som jeg har forstått det så går det litt i bølger, en dag mye sympt og en anen lite.
Mine er mindre ømme i dag, men helt krise for 2 dager siden. Testene er like sterke så

Jeg ser så høygravid ut om dagen! Hjelper vel ikke på at dette er nr 4…Føler jeg må skjule magen, er såå oppblåst :hilarious: Ellers er symtomene veldig svingene her. Har stort sett vært mye sliten og trøtt, andpusten og sulten..Så svinger det litt med hodepine, svimmelhet og hetetokter. Foreløpig ikke noe kvalme!

Flere som har opplevd litt lys rosa utflod så tidlig som 4+1? Har ikke hatt det nå siden jeg tror jeg hadde festeblødning 11dpo.. er 16 dpo nå

Det klør intenst innimellom, i huden mellom navlen og arret fra keisersnittet fra forrige fødsel!

I kveld har kvalmen meldt sin komplette ankomst. Vært kvalm i 1,5 uke av og på. Men i dag har jeg vært helt kjørt, og kasta opp. Tre svangerskap med hypermessis bak meg, daglig oppkast til fødsel.. så er litt nedstemt :banghead:I tillegg en syk trøtthet som kommer kastet på meg. Sover flere ganger om dagen, jobb er det bare å glemme.. :hilarious:

Flere som har opplevd litt lys rosa utflod så tidlig som 4+1? Har ikke hatt det nå siden jeg tror jeg hadde festeblødning 11dpo.. er 16 dpo nå

Jeg hadde en god del sånt forrige gang. Etter hvert ble blødningene større, men det var aldri noe galt.

Oi, såpass. Kanskje mulighetene for tvillinger er der? Mange som sier symptomene kommer mye sterkere og tidligere da.
Tror faktisk det var noe annet, for har vært helt nede for telling noen dager. Føler meg bedre nå, men så kommer bekymringene for om dette har påvirket utviklingen i magen eller ikke :sad010 Har fortsatt en del murringer, men brystene er ikke like øm som de var.

Tror faktisk det var noe annet, for har vært helt nede for telling noen dager. Føler meg bedre nå, men så kommer bekymringene for om dette har påvirket utviklingen i magen eller ikke :sad010 Har fortsatt en del murringer, men brystene er ikke like øm som de var.
Det skal heldigvis veldig mye til å påvirke utviklingen i magen, de er så godt beskyttet der inne mot alt mulig. Men skjønner godt bekymringen, det er liksom nesten umulig å ikke bekymre seg den første tiden! Men det høres jo ut som du har både kraftige symptomer og hcg, noe som jo tyder på en veldig bra utvikling. Og at de plutselig kan begynne å svinge er vel og ganske normalt så tidlig

Sover, kaster opp. Og spiser. And repeat.
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg tilbake på jobb med det første. :playful:

Vet ikke hvor langt du er på vei men husk at de mange aner ikke at de er gravide før mange uker ut, lever livet som de pleier og det går bra. Ser du er en del av assistert så skjønner veien ikke har vært uten humper for dere, men akkurat dette har nok ikke påvirket negativt!
Symptomer kommer og går ♥️

Tusen takk dere!!! :Heartpink :smiley-angelic001 Dere har jo helt rett, må nesten bare anta at alt er ok til det motsatte er bevist. Huff, lett å overtenke alt i denne perioden, blir litt smågal av meg selv :happy3

Back
Topp