Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja så fikk jeg bare oppleve å være gravid noen dager. Tror kom til uke 4, skjønte ble slikt da smertene ikke ga seg. Takker for følget og lykke til videre dere gode her inneVondt i magen. Håper bare er sånn lell og ikke mister![]()

Oi, såpass. Kanskje mulighetene for tvillinger er der? Mange som sier symptomene kommer mye sterkere og tidligere da.Jeg har kastet opp flere ganger i natt, stusser veldig på de sterke symptomene når jeg bare er 4+2.![]()
Sånn som jeg har forstått det så går det litt i bølger, en dag mye sympt og en anen lite.Uke 5+3 i dag. Hatt ømme bryster siden før positiv test, i dag er de mindre ømme? Noen som vet om ømme bryster går litt i bølger eller er det er tegn på at ting ikke går bra?
Signerer denne, drikker som en gal. Konstant tørr i halsen, føles det somJeg er ganske tørst.

Ellers er symtomene veldig svingene her. Har stort sett vært mye sliten og trøtt, andpusten og sulten..Så svinger det litt med hodepine, svimmelhet og hetetokter. Foreløpig ikke noe kvalme!
I tillegg en syk trøtthet som kommer kastet på meg. Sover flere ganger om dagen, jobb er det bare å glemme.. 
Flere som har opplevd litt lys rosa utflod så tidlig som 4+1? Har ikke hatt det nå siden jeg tror jeg hadde festeblødning 11dpo.. er 16 dpo nå
Tror faktisk det var noe annet, for har vært helt nede for telling noen dager. Føler meg bedre nå, men så kommer bekymringene for om dette har påvirket utviklingen i magen eller ikkeOi, såpass. Kanskje mulighetene for tvillinger er der? Mange som sier symptomene kommer mye sterkere og tidligere da.
Har fortsatt en del murringer, men brystene er ikke like øm som de var.Det skal heldigvis veldig mye til å påvirke utviklingen i magen, de er så godt beskyttet der inne mot alt mulig. Men skjønner godt bekymringen, det er liksom nesten umulig å ikke bekymre seg den første tiden! Men det høres jo ut som du har både kraftige symptomer og hcg, noe som jo tyder på en veldig bra utvikling. Og at de plutselig kan begynne å svinge er vel og ganske normalt så tidligTror faktisk det var noe annet, for har vært helt nede for telling noen dager. Føler meg bedre nå, men så kommer bekymringene for om dette har påvirket utviklingen i magen eller ikkeHar fortsatt en del murringer, men brystene er ikke like øm som de var.
Vet ikke hvor langt du er på vei men husk at de mange aner ikke at de er gravide før mange uker ut, lever livet som de pleier og det går bra. Ser du er en del av assistert så skjønner veien ikke har vært uten humper for dere, men akkurat dette har nok ikke påvirket negativt!Tror faktisk det var noe annet, for har vært helt nede for telling noen dager. Føler meg bedre nå, men så kommer bekymringene for om dette har påvirket utviklingen i magen eller ikkeHar fortsatt en del murringer, men brystene er ikke like øm som de var.
Dere har jo helt rett, må nesten bare anta at alt er ok til det motsatte er bevist. Huff, lett å overtenke alt i denne perioden, blir litt smågal av meg selv 
Nei sant, helt utrolig man er forventet å stå i full jobb første trimesterSover, kaster opp. Og spiser. And repeat.
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg tilbake på jobb med det første.![]()