Symptomer

Veldig lite symptomer enda faktisk.
Synes luktesansen er skjerpet, brekker meg av forskjellige lukter :hungover:

Ellers så er jeg bare veldig trøtt, men det kan være pågrunn av ekstremvarmen vi har i Trondheim nå.

Hva med deg?

Det vil nok ta seg opp etterhvert :happy:
Om et par uker kommer vel den beryktede kvalmen :laughing002

En del murringer her også. Men også ekstremt skrubbsulten hele tiden:laughing002
Ingen kvalme eller brekninger enda :)
Veldig lite symptomer enda faktisk.
Synes luktesansen er skjerpet, brekker meg av forskjellige lukter :hungover:

Ellers så er jeg bare veldig trøtt, men det kan være pågrunn av ekstremvarmen vi har i Trondheim nå.

Hva med deg?

Last edited:
Trøtt, varm (føler varmen kommer innenfra), uggen. Baby nr 2. En SA mellom nr 1 og denne.

Veldig lite symptomer her også foreløpig, er 4+2 i dag. Eneste er at jeg kjenner tidvis på murringer/press/strekk i nedre del av magen:happy:

Første her også.
Har brekningsfølelse innimellom og murringer/noe som "strekker" i magen av og til. Ellers merker jeg lite, er jo veldig tidlig enda :happy:

Andregangs her! Ingen symptomer enda.. håper jeg slipper unna kvalmen, var heldig sist!!

Hva kjenner dere av symptomer ?
Har ganske mange symptomer. Kvalm, tisser mye, sliten, hodepine og sover dårlig Er på dag 32 i syklus nå, litt usikker på når jeg hadde eggløsning. Tror jeg er mellom 4+4 til 4+1. Testene jeg tok tidligere i uka var veldig svake så håper mer 4+1

4+2 i dag. Perioder med murringer og stikk i lysken, sover dårligere. Blir innimellom kvalm når jeg får i meg væske. Med førstemann ble jeg kvalm hver gang jeg drakk i 4 mnd, etter det kom bekkenløsningen :hilarious: så jeg nyter perioder med lite symptomer :Heartred

Lite symptomer, men veldig trøtt, sover dårlig, tisser en del og murringer her og der!

Sover dårlig, og kvalmen har allerede meldt seg :grumpy:
Var sykemeldt fra uke 6 og ut svangerskapet sist, så håper det ikke blir like ille.

Nå er jeg 4+6 og siste par dagene føler jeg symptomene med press, strekk og murringer (de eneste symptomene jeg hadde) så godt som har forsvunnet. Nå kjenner jeg egentlig så og si ingenting.
Spent på om det bare er livmora som begynner å tilpasse seg litt eller om det kanskje kan være starten på en MA..

Nå er jeg 4+6 og siste par dagene føler jeg symptomene med press, strekk og murringer (de eneste symptomene jeg hadde) så godt som har forsvunnet. Nå kjenner jeg egentlig så og si ingenting.
Spent på om det bare er livmora som begynner å tilpasse seg litt eller om det kanskje kan være starten på en MA..
4+5 her, og har ingen symptomer bortsett fra det du sier om strekk og press. Nøys i går og det kjentes ut som en kniv ble stukket opp i lysken min.

Back
Topp