skolebolle
Flørter med forumet
Hva kjenner dere av symptomer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Veldig lite symptomer enda faktisk.
Synes luktesansen er skjerpet, brekker meg av forskjellige lukter
Ellers så er jeg bare veldig trøtt, men det kan være pågrunn av ekstremvarmen vi har i Trondheim nå.
Hva med deg?
Jeg har 3 barn fra før, men de begynner å bli store nåEr dere førstegangsfødende?

Første her, ja!Er dere førstegangsfødende?

Første her ogsåFørste her, ja!
Har ganske mange symptomer. Kvalm, tisser mye, sliten, hodepine og sover dårlig Er på dag 32 i syklus nå, litt usikker på når jeg hadde eggløsning. Tror jeg er mellom 4+4 til 4+1. Testene jeg tok tidligere i uka var veldig svake så håper mer 4+1Hva kjenner dere av symptomer ?

4+5 her, og har ingen symptomer bortsett fra det du sier om strekk og press. Nøys i går og det kjentes ut som en kniv ble stukket opp i lysken min.Nå er jeg 4+6 og siste par dagene føler jeg symptomene med press, strekk og murringer (de eneste symptomene jeg hadde) så godt som har forsvunnet. Nå kjenner jeg egentlig så og si ingenting.
Spent på om det bare er livmora som begynner å tilpasse seg litt eller om det kanskje kan være starten på en MA..