Symptomer

Skogsjente

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Marsfiolene 2026 ♡
Hva kjenner dere av symptomer?
Jeg er bare 11 dpo i dag, men kjenner absolutt ingenting til graviditeten :hilarious:

Hva kjenner dere av symptomer?
Jeg er bare 11 dpo i dag, men kjenner absolutt ingenting til graviditeten :hilarious:
Jeg tror ikke jeg kjenner noe særlig selv. Men føler meg mer trøtt enn vanlig. Har også hatt diaré de siste 5 dagene, men det skyldes nok heller medikamenter siden det har vart så lenge. Var litt uvel på morgen i dag og sulten men ingen matlyst. Det og trøtthet var egentlig det eneste jeg merket i graviditeten med datteren min, så mulig det er starten på noe det jeg kjenner i dag. Legger ikke så mye i det foreløpig :wacky:

Jeg tror ikke jeg kjenner noe særlig selv. Men føler meg mer trøtt enn vanlig. Har også hatt diaré de siste 5 dagene, men det skyldes nok heller medikamenter siden det har vart så lenge. Var litt uvel på morgen i dag og sulten men ingen matlyst. Det og trøtthet var egentlig det eneste jeg merket i graviditeten med datteren min, så mulig det er starten på noe det jeg kjenner i dag. Legger ikke så nye i det foreløpig :wacky:
Ja når du sier det så har jeg også vært litt dårlig i magen på morningene. Men tipper at det også er pga medisiner her :) Jeg har aldri hatt en normal graviditet før, så er veldig spent på når det kommer symptomer :nailbiting:
Sulten men ingen matlyst høres ut som et ganske kjedelig symptom :dead:

Ja når du sier det så har jeg også vært litt dårlig i magen på morningene. Men tipper at det også er pga medisiner her :) Jeg har aldri hatt en normal graviditet før, så er veldig spent på når det kommer symptomer :nailbiting:
Sulten men ingen matlyst høres ut som et ganske kjedelig symptom :dead:
Den var kjei ja. Det varte hele svangerskapet. Gikk opp 7kg eller noe. Og ned 12 dagen etter fødsel :laughing002 Mistet lysten på alt. Drakk ikke P Max på 9 mnd. Og jeg er avhengig. Eneste jeg hadde lyst på var vann med isbiter. Og rakfisk av alle ting, men det kunne jeg jo ikke spise. Og sushi. Så det spiste jeg endel. Samboer hadde noen kjeie måneder med å prøve å finne mat som fristet meg for ønsk det sånn. Spiste sushi rett før riene startet, og ingenting før 2 døgn etterpå. Da måtte jeg. Det fikk seg til etterhvert etter fødsel. Men der var en merkelig opplevelse. Her fått en helt annen forståelse for kreftpasientene mine som sliter med matlyst hvertfall!

Den var kjei ja. Det varte hele svangerskapet. Gikk opp 7kg eller noe. Og ned 12 dagen etter fødsel :laughing002 Mistet lysten på alt. Drakk ikke P Max på 9 mnd. Og jeg er avhengig. Eneste jeg hadde lyst på var vann med isbiter. Og rakfisk av alle ting, men det kunne jeg jo ikke spise. Og sushi. Så det spiste jeg endel. Samboer hadde noen kjeie måneder med å prøve å finne mat som fristet meg for ønsk det sånn. Spiste sushi rett før riene startet, og ingenting før 2 døgn etterpå. Da måtte jeg. Det fikk seg til etterhvert etter fødsel. Men der var en merkelig opplevelse. Her fått en helt annen forståelse for kreftpasientene mine som sliter med matlyst hvertfall!
Hahaha, nå måtte jeg le ordentlig når du skrev rakfisk. Av alle ting :hilarious::hilarious: Håper det ikke blir like ille denne gangen! Kanskje du må få klippekort hos den lokale sushien :laughing002

Hahaha, nå måtte jeg le ordentlig når du skrev rakfisk. Av alle ting :hilarious::hilarious: Håper det ikke blir like ille denne gangen! Kanskje du må få klippekort hos den lokale sushien :laughing002
Haha. Jeg var rett og slett skikkelig muggen over ikke å kunne spise den tradisjonelle «lille juleaften rakfisken» hos foreldrene mine. Kan fort blir mye sushi hvis det drar av gårde på samme måte denne gangen. :laughing002

Haha. Jeg var rett og slett skikkelig muggen over ikke å kunne spise den tradisjonelle «lille juleaften rakfisken» hos foreldrene mine. Kan fort blir mye sushi hvis det drar av gårde på samme måte denne gangen. :laughing002
Sushi er jo såå godt! Men litt ensformig å bare spise det ja :laughing002 Spiste du det flere ganger dagen?

Sushi er jo såå godt! Men litt ensformig å bare spise det ja :laughing002 Spiste du det flere ganger dagen?
Nei ikke i det hele tatt. Her vi bor nå er det ganske langt å kjøre for å hente. Så det ble stort sett etter kontroller på sykehuset osv. jeg hadde litt flere av dem pga. vekten min. Men ble ikke så mye sushi likevel. Jeg spiste jo litt annet selvsagt. Men sushi og rakfisk var det eneste jeg faktisk hadde lyst på :laughing002 så rare greier:wacky:

Jeg legger til skikkelig murringer i magen. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Og støl/stiv i magen. Vært sånn i 3 dager nå.

Jeg legger til skikkelig murringer i magen. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Og støl/stiv i magen. Vært sånn i 3 dager nå.
Men jeg leser jo andre melder om veldig mensenmurringer og at det er helt normalt :Heartred

Noen andre som strever med søvn? :sleep011 De andre gangene siste året( Ma og 2 kjemiske) så slet jeg med at jeg våknet grytidlig hver dag uansett hva jeg gjorde, men denne gangen får jeg ikke til å sovne og er myyyye våken i løpet av natta. Kan ikke huske at dette var et problem med de to første barna..

Back
Topp