Hva kjenner dere av symptomer?
Jeg er bare 11 dpo i dag, men kjenner absolutt ingenting til graviditeten
Jeg er bare 11 dpo i dag, men kjenner absolutt ingenting til graviditeten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tror ikke jeg kjenner noe særlig selv. Men føler meg mer trøtt enn vanlig. Har også hatt diaré de siste 5 dagene, men det skyldes nok heller medikamenter siden det har vart så lenge. Var litt uvel på morgen i dag og sulten men ingen matlyst. Det og trøtthet var egentlig det eneste jeg merket i graviditeten med datteren min, så mulig det er starten på noe det jeg kjenner i dag. Legger ikke så mye i det foreløpigHva kjenner dere av symptomer?
Jeg er bare 11 dpo i dag, men kjenner absolutt ingenting til graviditeten![]()

Ja når du sier det så har jeg også vært litt dårlig i magen på morningene. Men tipper at det også er pga medisiner herJeg tror ikke jeg kjenner noe særlig selv. Men føler meg mer trøtt enn vanlig. Har også hatt diaré de siste 5 dagene, men det skyldes nok heller medikamenter siden det har vart så lenge. Var litt uvel på morgen i dag og sulten men ingen matlyst. Det og trøtthet var egentlig det eneste jeg merket i graviditeten med datteren min, så mulig det er starten på noe det jeg kjenner i dag. Legger ikke så nye i det foreløpig![]()

Den var kjei ja. Det varte hele svangerskapet. Gikk opp 7kg eller noe. Og ned 12 dagen etter fødselJa når du sier det så har jeg også vært litt dårlig i magen på morningene. Men tipper at det også er pga medisiner herJeg har aldri hatt en normal graviditet før, så er veldig spent på når det kommer symptomer
Sulten men ingen matlyst høres ut som et ganske kjedelig symptom![]()
Mistet lysten på alt. Drakk ikke P Max på 9 mnd. Og jeg er avhengig. Eneste jeg hadde lyst på var vann med isbiter. Og rakfisk av alle ting, men det kunne jeg jo ikke spise. Og sushi. Så det spiste jeg endel. Samboer hadde noen kjeie måneder med å prøve å finne mat som fristet meg for ønsk det sånn. Spiste sushi rett før riene startet, og ingenting før 2 døgn etterpå. Da måtte jeg. Det fikk seg til etterhvert etter fødsel. Men der var en merkelig opplevelse. Her fått en helt annen forståelse for kreftpasientene mine som sliter med matlyst hvertfall!Hahaha, nå måtte jeg le ordentlig når du skrev rakfisk. Av alle tingDen var kjei ja. Det varte hele svangerskapet. Gikk opp 7kg eller noe. Og ned 12 dagen etter fødselMistet lysten på alt. Drakk ikke P Max på 9 mnd. Og jeg er avhengig. Eneste jeg hadde lyst på var vann med isbiter. Og rakfisk av alle ting, men det kunne jeg jo ikke spise. Og sushi. Så det spiste jeg endel. Samboer hadde noen kjeie måneder med å prøve å finne mat som fristet meg for ønsk det sånn. Spiste sushi rett før riene startet, og ingenting før 2 døgn etterpå. Da måtte jeg. Det fikk seg til etterhvert etter fødsel. Men der var en merkelig opplevelse. Her fått en helt annen forståelse for kreftpasientene mine som sliter med matlyst hvertfall!

Håper det ikke blir like ille denne gangen! Kanskje du må få klippekort hos den lokale sushien 
Haha. Jeg var rett og slett skikkelig muggen over ikke å kunne spise den tradisjonelle «lille juleaften rakfisken» hos foreldrene mine. Kan fort blir mye sushi hvis det drar av gårde på samme måte denne gangen.Hahaha, nå måtte jeg le ordentlig når du skrev rakfisk. Av alle tingHåper det ikke blir like ille denne gangen! Kanskje du må få klippekort hos den lokale sushien
![]()

Sushi er jo såå godt! Men litt ensformig å bare spise det jaHaha. Jeg var rett og slett skikkelig muggen over ikke å kunne spise den tradisjonelle «lille juleaften rakfisken» hos foreldrene mine. Kan fort blir mye sushi hvis det drar av gårde på samme måte denne gangen.![]()
Spiste du det flere ganger dagen?Nei ikke i det hele tatt. Her vi bor nå er det ganske langt å kjøre for å hente. Så det ble stort sett etter kontroller på sykehuset osv. jeg hadde litt flere av dem pga. vekten min. Men ble ikke så mye sushi likevel. Jeg spiste jo litt annet selvsagt. Men sushi og rakfisk var det eneste jeg faktisk hadde lyst påSushi er jo såå godt! Men litt ensformig å bare spise det jaSpiste du det flere ganger dagen?
så rare greier
Jeg også har hatt litt murringer i dagJeg legger til skikkelig murringer i magen. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Og støl/stiv i magen. Vært sånn i 3 dager nå.
Men jeg leser jo andre melder om veldig mensenmurringer og at det er helt normaltJeg legger til skikkelig murringer i magen. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Og støl/stiv i magen. Vært sånn i 3 dager nå.

Ja. Jeg velger å tenke at det er positivt. Litt sånn «bevis» på at det skjer noe inni derMen jeg leser jo andre melder om veldig mensenmurringer og at det er helt normalt![]()

Ikke sant! Det skjer nok masse inni der! Bare at det er bittesmåttJa. Jeg velger å tenke at det er positivt. Litt sånn «bevis» på at det skjer noe inni der![]()

Jaaa. Jeg har faktisk troen på detIkke sant! Det skjer nok masse inni der! Bare at det er bittesmått![]()

De andre gangene siste året( Ma og 2 kjemiske) så slet jeg med at jeg våknet grytidlig hver dag uansett hva jeg gjorde, men denne gangen får jeg ikke til å sovne og er myyyye våken i løpet av natta. Kan ikke huske at dette var et problem med de to første barna..Samme herLitt mer ømme pupper![]()