F Frida linda Flørter med forumet 22 Feb 2024 #21 Noen av dere som har opplevd at det på en måte er trykk nedentil og i livmoren? føler det er ett lite trykk der ikke vondt bare litt ubehagelig…
Noen av dere som har opplevd at det på en måte er trykk nedentil og i livmoren? føler det er ett lite trykk der ikke vondt bare litt ubehagelig…
H Honu Betatt av forumet 6 Mar 2024 #22 Helenemarie1210 skrev: Noen av dere som har opplevd at det på en måte er trykk nedentil og i livmoren? føler det er ett lite trykk der ikke vondt bare litt ubehagelig… Klikk for å utvide … Jeg har det sånn nå, og har hatt det siden 1-2 DPO denne PP, i tillegg til at brystene føles tunge. Jeg er nå 8DPO og blir gal
Helenemarie1210 skrev: Noen av dere som har opplevd at det på en måte er trykk nedentil og i livmoren? føler det er ett lite trykk der ikke vondt bare litt ubehagelig… Klikk for å utvide … Jeg har det sånn nå, og har hatt det siden 1-2 DPO denne PP, i tillegg til at brystene føles tunge. Jeg er nå 8DPO og blir gal
H Honu Betatt av forumet 11 Mar 2024 #23 Honu skrev: Jeg har det sånn nå, og har hatt det siden 1-2 DPO denne PP, i tillegg til at brystene føles tunge. Jeg er nå 8DPO og blir gal Klikk for å utvide … Her var det ingenting...
Honu skrev: Jeg har det sånn nå, og har hatt det siden 1-2 DPO denne PP, i tillegg til at brystene føles tunge. Jeg er nå 8DPO og blir gal Klikk for å utvide … Her var det ingenting...