Symptomer

Ikke så mye symptomer her, men er bare 4+0 ca i dag. Ømme pupper, litt ligamentsmerter og lette murringer/stikkinger av og til :)

Hatt mensmurringer i ryggen, spesielt om morningen. Begynner å bli trøtt,og puppene er huge (har store pupper fra før,så ikke noe glede i det for meg ) er også oppblåst i magen, spesielt om kvelden.

Jeg er også veldig oppblåst. Men vet ikke hvor mye som skyldes graviditet og hvor mye som skyldes IVF-medisiner.

Jeg har litt murringer av og til, men ikke så mye. Puppene er også litt ømme, men ikke så mye at det er plagsomt. Jeg har egentlig akkurat de samme symptomene jeg har før mensen, bare at mensen heldigvis ikke har kommet :Heartred er rundt 4+5

Fått større pupper, mye oppblåst og til tider lette stikkinging/murringer. Mye trøtt, men uvisst om det er symptom av graviditeten eller covid som har har testet positivt den siste uka Er rundt 4+5 nå. ❤️

Ømme nipler, følelsen av tyngde i livmora, stikkinger og murringer som kommer og går. Eeeekstremt trøtt - sovner gjerne sittende hvor som helst. Høyere hvilepuls fra 55 til 67 :wacky:

Noen andre som fryser veldig? Har ingen symptomer egentlig, men jeg er normalt veeldig varm hele tiden, utenom nå siden positiv test. Fryser hele tiden og trodde vel egentlig en graviditet skulle føre til det motsatte:pompus:

Noen andre som fryser veldig? Har ingen symptomer egentlig, men jeg er normalt veeldig varm hele tiden, utenom nå siden positiv test. Fryser hele tiden og trodde vel egentlig en graviditet skulle føre til det motsatte:pompus:
Jeg å fryser, hele tiden! Var slik i forrige svangerskap også. Det går over etterhvert og da snur det heller mot at man er varm konstant :hilarious:

Jeg også fryser, men det gjør jeg ofte :D Synes det var deilig med akkurat den varmen under forrige graviditet (men da fødte jeg om vinteren).

Fryser, trøtt og litt strekk/stikk i livmora Ømme pupper, men klarer fortsatt vanlig bh

Ble akutt trøtt i dag på ettermiddagen, måtte bare gå og legge meg nedpå litt

Også veldig oppblåst Veldig sliten og ømme bryster. Fryser mindre enn vanlig. 4+5

Last edited:
Der kom kvalmen! 4+3 :hungover:

Ellers har jeg ingen symptomer. Hadde sykt vondt i ryggen og mage fra 7dpo til 14dpo, men etter det har det vært fint. Var vel egget som skulle finne vei og grave seg ned.

Last edited:
Skikkelig tørst i dag! Det husker jeg fra sist gang også :)

Back
Topp