K-40451175
Andre møte med forumet
Er ikke så langt på vei, men er veldig oppblåst og har mye smerter i ryggen… andre med like symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å fryser, hele tiden! Var slik i forrige svangerskap også. Det går over etterhvert og da snur det heller mot at man er varm konstantNoen andre som fryser veldig? Har ingen symptomer egentlig, men jeg er normalt veeldig varm hele tiden, utenom nå siden positiv test. Fryser hele tiden og trodde vel egentlig en graviditet skulle føre til det motsatte
Jeg å fryser, hele tiden! Var slik i forrige svangerskap også. Det går over etterhvert og da snur det heller mot at man er varm konstant
Godt å høre, da vet jeg i hvert fall hva det kommer avJeg også fryser, men det gjør jeg ofte Synes det var deilig med akkurat den varmen under forrige graviditet (men da fødte jeg om vinteren).
Fryser mye ja,men kan også plutselig bli veldig varm. er liksom ikke noe mellomtingNoen andre som fryser veldig? Har ingen symptomer egentlig, men jeg er normalt veeldig varm hele tiden, utenom nå siden positiv test. Fryser hele tiden og trodde vel egentlig en graviditet skulle føre til det motsatte