Symptomer?

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Har dere fått noen symptomer enda?

Jeg har egentlig vært overbevist om at jeg var gravid ganske «lenge».
Jeg har plutselig sovna på sofaen hver dag, og blitt bilsyk når jeg har kjørt bil mens jeg har vært sulten.
I dag fikk jeg påpekt at luktesansen min er sterkere enn andre sin :yuck::p
Jeg har også ganske hormonell blitt. Gråter mye. :D:p

* Menssmerter, og det ganske mye (for meg som nesten ikke har hatt menssmerter de siste årene). Samt litt sånn smerter i magen som kommer plutselig og forsvinner like fort.

* Føler jeg må tisse heeele tiden.

* Utflod. Noe jeg heller ikke pleier å ha.

Ellers er det andre småting som kommer og går litt, men der er jeg mer usikker på om jeg kan relatere det til graviditeten eller om det er tilfeldig.

Jeg føler meg rar i kroppen/magen. Usikker på om det er pga. graviditeten. Ellers lite/ingen symptomer enda.

* Menssmerter, og det ganske mye (for meg som nesten ikke har hatt menssmerter de siste årene). Samt litt sånn smerter i magen som kommer plutselig og forsvinner like fort.

* Føler jeg må tisse heeele tiden.

* Utflod. Noe jeg heller ikke pleier å ha.

Ellers er det andre småting som kommer og går litt, men der er jeg mer usikker på om jeg kan relatere det til graviditeten eller om det er tilfeldig.

Du har menssmerter, ja? Det er godt å høre. Jeg skal ha mensen i helga og har fått mensmurringer. Det gjør meg ganske bekymra selvfølgelig. Men det kommer å går veldig sporadisk og kortvarig.

Du har menssmerter, ja? Det er godt å høre. Jeg skal ha mensen i helga og har fått mensmurringer. Det gjør meg ganske bekymra selvfølgelig. Men det kommer å går veldig sporadisk og kortvarig.
Ja, masse! Begynte for noen dager siden. Skulle hatt mensen i dag (og da hadde den nok kommet i dag eller i morgen), så jeg føler meg nok ikke heeelt trygg før helga er over. Og utfloden gjør at det føles litt ut som akkurat når mensen kommer innimellom. Så da får jeg et lite støkk.
Men leser "over alt" at menssmerter er veldig vanlig i starten, og har hørt fra mange andre at de har/hadde det og, så sånnsett er jeg ikke såå bekymret. Men det er jo litt ubehagelig siden man forbinder mensen med å ikke være gravid.
Hadde jeg ikke fått positiv test for en uke siden, så hadde jeg nok ikke tatt noen test nå, men tenkt at mensken MÅ jo være rett rundt hjørnet med alle disse menssmertene.

Ja, masse! Begynte for noen dager siden. Skulle hatt mensen i dag (og da hadde den nok kommet i dag eller i morgen), så jeg føler meg nok ikke heeelt trygg før helga er over. Og utfloden gjør at det føles litt ut som akkurat når mensen kommer innimellom. Så da får jeg et lite støkk.
Men leser "over alt" at menssmerter er veldig vanlig i starten, og har hørt fra mange andre at de har/hadde det og, så sånnsett er jeg ikke såå bekymret. Men det er jo litt ubehagelig siden man forbinder mensen med å ikke være gravid.
Hadde jeg ikke fått positiv test for en uke siden, så hadde jeg nok ikke tatt noen test nå, men tenkt at mensken MÅ jo være rett rundt hjørnet med alle disse menssmertene.

Ja, jeg er ganske bekymra for denne helga selv. Hehe. Skal ha i morgen, eller søndag. Blir nok ikke å slappe helt av på noen uker enda :p
Har enda så svake tester også, så selv om det slo ut på digital så overtenker jeg veldig mye.. :)

Kjenner jeg er mye roligere i kveld enn i morrest da. Så håper noen av dine bekymringer letter fort også:Heartpink

Jeg har mensmurringer, stikkinger når jeg nyser eller gjør brå bevegelser, kvalme som kommer og går, og puppene gjør vondt!

God morgen! I dag har jeg menssmerter fra H. Men de varer ikke, kommer å går hele tiden. «Heldigvis» er jeg også veldig oppblåst, har myye (:hilarious:) luft i magen, og såre pupper. :D

Haha, jaaa!
Men menssmerter, ømme pupper og den slags er liksom greit å takle. Jeg er mer spent på kvalmen og bekkenløsninga.

Haha, jaaa!
Men menssmerter, ømme pupper og den slags er liksom greit å takle. Jeg er mer spent på kvalmen og bekkenløsninga.

Ja det er ikke noe problem det heldigvis. :)
Det er jeg også, for jeg har vært veldig plaga med kvalmen. Bekkenløsning har vært verst på slutten. Håper kvalmen blir bedre nå! :D

Noen blir jo ikke plaga med noe i det hele tatt, så kanskje det er deg! :happy:

Her er det også mye mensmurringer. Har hatt mye av det i de tidligere graviditetene, så tenker det er et tegn på at ting utvikler seg som det skal.
Ellers har jeg blitt sinnsykt trøtt og energiløs de siste dagene og fått hodepine. Trodde egentlig jeg begynte å bli syk, men nå skjønner jeg at det er hormoner.. Håper bare kvalmen holder seg unna lenge enda!

Her har jeg nesten ikke hatt noen av de vanlige mensmurringene de to siste dagene. Og da blir jo det en bekymring også. Men prøver å nyte at ting egentlig føles veldig normalt.

Jeg har hatt bølger av kvalme i dag. Pluss mer trøtt enn normalt. En kollega påpekte gjespingen min under pausen i dag og spurte om jeg hadde sovet lite. Jeg svarte at jeg hadde egentlig sovet godt, men jeg er jo småbarnsmor :hilarious: Godt å ha noe å skylde på!

Har heller ikke mensmurringer lengre, men tenker det kanskje var mest naturlig rundt da mens skulle vært der?

Derimot er brystene så ømme på kvelden! Føles ut som melkespreng.
Veldig godt med noen sånne «ufarlige» symptomer. Har også hatt noen sånne kvalmebølger i dag. Veldig rart, virker som de har vart i ett minutt innimellom bare. Er vel forvarsel på hva som venter :D:D

Ja, kanskje det? Eller om det er fordi livmoren gjør et lite veksthopp, og nå har en pause?

Ømme pupper har jeg og. Ikke så veldig, men sånn akkurat nok til at jeg kjenner det innimellom. Også føler jeg at de ser større ut, eller mer spretne eller hva jeg skal kalle det. Men det er kanskje mest fordi de er mer sensitive?

Back
Topp