Symptomer

Jeg har plutselig blitt veldig mye mer allergisk enn til vanlig. Noen andre som har opplevd det? Jeg har pollen og støvallergi, og pollen er vel egentlig ferdig nå. Men det er som regel pollen jeg merker mest til...

Ellers kjenner jeg at gråte hormonene har kommet på plass. Blir rørt av alt mulig rart! :wacky:
Samme her. Merker hormonene. Lyst å grine bare jeg tenker på at jeg blir rørt av ting :hilarious:

Jeg har hadd smerter nederst i høyre side + korsryggen siden imorrest.. Smertes nederst på magen er stikkende, blir jo redd det skal være noe annet enn bra :dead: Kjennes ut som det er eggstokken, sikkert den siden det befruktede egget kom fra

Har hatt det samme. Men det er mest sannsynlig livmoren som strekkes. Det var iallefall det jeg fikk beskjed om da jeg spurte klinikken om det. Helt normalt, og sannsynligvis ikke noe galt så lenge det ikke kommer noen blødninger.

Oppblåst mage, uteblitt mens og litt trøtt (noe jeg er uansett grunnet en 1,5 åring som holder meg en del våken på natta)

Kvalmen kom i dag 4+3:hungover:
Pluss trøtthet, som like gjerne kan være 1,5 åringen som har holdt meg våken i natto_O

Kvalmen kom i dag 4+3:hungover:
Pluss trøtthet, som like gjerne kan være 1,5 åringen som har holdt meg våken i natto_O

Huff.
Jeg er bekymret for at kvalmen skal starte, (og litt bekymret for at noe ikke er riktig om den ikke kommer). Har bare hatt et par bølger med kvalme godt spredt utover ukene etter innsett, ennå. Men har ei mor som spydde i 7 av 9 måneder, så går liksom og venter på at det skal skje. Håper verken jeg eller noen av dere andre ligner på henne. :yuck:

Er 5+1 nå. Går også rundt å bekymrer meg for om kvalmen plutselig skal kicke inn:wtf: spesielt med tanke på hvordan man da skal klare seg i jobb hvis man etter hvert blir så dårlig at man holder på å kaste opp hele tiden..

Noen som har vært gravid før som ikke har de samme symptomene som i tidligere svangerskap? Første symptom i mitt første svangerskap var konstant kvalme som varte i tre måneder. Denne gangen opplever jeg kun kvalme i små bølger. Håper ikke det betyr at noe er galt..

Noen som har vært gravid før som ikke har de samme symptomene som i tidligere svangerskap? Første symptom i mitt første svangerskap var konstant kvalme som varte i tre måneder. Denne gangen opplever jeg kun kvalme i små bølger. Håper ikke det betyr at noe er galt..
Det sies jo at man er mindre kvalm når man er gravid med gutter enn når man er gravid med jenter, kan det være en årsak?;)

Ingen grunn te bekymring.. Jeg kjenner mange som aldri ble spesielt kvalm i svangerskapet, og de sitter idag med en frisk og fin baby :)

Sist svangerskap var jeg bare kvalm i bølger, fikk ei jente :) nå kjenner jeg ingenting enda, nesten så man håper det kommer bare for å vite at man er gravid

Kjenner foreløpig nesten ingen symptomer. Kun litt stikkinger(lignende mensmurringer) og uteblitt mens. Er ca 5 uker på vei.

3+5 el 3+6 tror jeg. Usikker på om det er pms eller gravid, men mere påtrengende følelse enn ved pms, og økende! Kiler i kroppen, murrer i magen, ømme pupper (blir mer og mer, ved pms pleier jeg ha litt så gir det seg). Et slags press i magen? Hatt nokså mye hodepine, særlig forrige uke. Føler meg både trøtt og våken, både sulten og mindre matlyst. Bare litt annerledes, rett og skett! Et barn fra før men husker allikevel ikke forskjellen mellom pms og gravid. Bestemt meg for å teste om to dager - sjukt spent!

Flere med småblødninger her? Eller litt brunt utflod?
Ja Jeg fikk rosa utflod søndags kveld, våknet mandags morgen med friskt rosa blod på papiret når jeg tørket meg. Ble naturligvis veldig redd da jeg har hatt mye murringer og kramper.
Dro til legen for å ta hcg, skal ta ny prøve til sammenligning i morgen
Har ikke hatt noen stor blødning eller like mye blod som på mandag siden det ene tørket på morgenen. Men utfloden har vært rosa eller brun daglig. Synes det er skikkelig guffent, men idag er jeg i uke 4+3 så jeg håper det var en festeblødning. ❤️

Med de to andre var jeg kvalmen fra uke 4 til uke 12-16. Men denne gangen merker jeg lite til det gitt, og er nå 5+6 uker. Har bare vært uggen annenhver dag, men ganske sikker på at det skyldes seponering av tabletter jeg ikke kan ta lenger. Veldig rart! Jeg har en av hver fra før - så litt usikker på kvalme teorien. Har uansett en magefølelse på gutt, så kanskje ligger det noe i det :rolleyes:

Kvalmen kom for 2 dager siden (5+5). Jeg trodde jeg var forberedt, men har nesten lyst til å gråte av tanken på å føle meg konstant kvalm og føle at jeg må kaste opp 24/7 i 6-7 uker framover :grumpy: Synes så veldig synd på meg selv allerede, hvordan skal dette gå :rolleyes:

Var kvalm og uggen på mandag, men har hatt NULL symptomer siden. Hadde helt glemt hvor stress dette er de første månedene. Nå er jeg jo helt sikker på at jeg ikke er gravid lengre.

Noen her som kan si meg om de opplever problemer med at de må tisse ofte tidlig i svangerskapet? Jeg mistenker at jeg er gravid, men er da kun i uke 3+2 (ifølge siste menstrasjon) og har akkurat startet med at jeg konstant må på do for å tisse. Er veldig vanskelig da å få tatt en g-test ettersom det skal gå minst 4 timer :shifty: Har flere andre symptomer, men alt kan selvfølgelig ha en annen logisk forklaring.

Klarer ikke huske fra sist graviditet om jeg hadde samme problem såpass tidlig eller om det kom lengre ut i løpet :)

Har som smått begynt å bli kvalm og har enda metallsmak i munnen. Ryggen er bedre, men er helt utslått om dagene. Tøft å være student, men blir vel ikke Akkuratt lettere fremover :laughing002

Back
Topp