Symptomer

får det fra tid til annen, føles i blant litt murringer som ved mensen også. Er tydeligvis normalt, men er alltid litt redd for at det skal komme blod når jeg går på do:smiley-ashamed004
Er så enig med deg .. det er så stressende, men som du sier så er det nok normalt mtp att ting vokser og endrer seg :angelic: Vi får prøve å slappe av å nyte hver dag:Heartred

Er så enig med deg .. det er så stressende, men som du sier så er det nok normalt mtp att ting vokser og endrer seg :angelic: Vi får prøve å slappe av å nyte hver dag:Heartred
Samme her. Like redd hver gang jeg tørker meg på do ❤️

får det fra tid til annen, føles i blant litt murringer som ved mensen også. Er tydeligvis normalt, men er alltid litt redd for at det skal komme blod når jeg går på do:smiley-ashamed004
Samme her. Stikninger fra sidene og litt trykk nederst i magen

Har skikkelig mens lignende smerter nederst i magen.. stikker i sidene, og føles hoven. Åh, håper det ikke går galt..

Flere som har mye utflod? Kjennes ut som jeg tisser på meg til tide, eller begynner å blø :whacky011 Den er melkehvit som regel
Jeg har egentlig mye utflod til vanlig, men nå som jeg er gravid mye mindre. Hehe denne kroppen er rar ❤️

Haha ja, jeg har ingenting så og si til vanlig - derfor var det noe som fikk meg til å tru att jeg var gravid generelt!
Ja fet er visst veldig vanlig med økt utflod når man er gravid ❤️ Så ta det som ett godt tegn. Keg ble jo dødsglad bår jeg ble kvalm, for det er ett godt tegn :p små gleder :p

Ja fet er visst veldig vanlig med økt utflod når man er gravid ❤️ Så ta det som ett godt tegn. Keg ble jo dødsglad bår jeg ble kvalm, for det er ett godt tegn :p små gleder :p
Ja, jeg venter bare på å få flere symptomer :dead: Rart hvordan vi fungerer… Hittil har jeg ømme pupper - spesielt nipplene, trøtt, sulten, økt utflod, tisse oftere, høy hvilepuls og MYE luft i magen + bittelitt murringer :Heartred

Flere som har sikkerlig ømme/følsomme nippler?:wtf: Jeg har generelt fått større pupper med masse blodårer!
Ikke sånn veldig ømme, men syns de har blitt fastere, haha!! 3 barn har fått gjort sitt med de for å si det sånn, så det er jo litt stas syns jeg :p

Idag har jeg så sinnsykt vondt i hode.. tatt 4 Paracet idag, ingenting hjelper :wtf:

Jeg har hadd smerter nederst i høyre side + korsryggen siden imorrest.. Smertes nederst på magen er stikkende, blir jo redd det skal være noe annet enn bra :dead: Kjennes ut som det er eggstokken, sikkert den siden det befruktede egget kom fra

Last edited:
Jeg har plutselig blitt veldig mye mer allergisk enn til vanlig. Noen andre som har opplevd det? Jeg har pollen og støvallergi, og pollen er vel egentlig ferdig nå. Men det er som regel pollen jeg merker mest til...

Ellers kjenner jeg at gråte hormonene har kommet på plass. Blir rørt av alt mulig rart! :wacky:

Back
Topp