Symptomer

Oi oi:rolleyes:!! Hva bruker du av klær om dagen da?? :D
Joggebukser og kosebukser, men har allerede begynt å kikke på nett etter en fin gravidbukse :hilarious:
skal kun bruke lutinus ut uke 7 så håper det vil bli litt bedre etter det :)

3+6
Jeg merket før jeg fikk positiv test at jeg var gravid. Tisset ofte, sikkelig kvalm om kvelden, følte meg helt rar på jobben og blitt veldig uvel av typen siste uken. Lukten hans, som jeg ellers elsker. Og han irriterte meg sikkelig, noe jeg aldri tenker over ellers :D

Det er helt syyyyykt :laughing025
Jaaa, blir så fort mett i tillegg, kan spise en halv porsjon med middag feks, så føles det ut som jeg har en svær vannmelon i magen :smiley-bounce022

Trøtt midt på dagen og tidlig på kvelden, noe halsbrann (opplevde aldri dette i forrige svangerskap!, har et barn på 16 mnd), hodepine, noe kvalme og noen stikninger/sammentrekning midt i magen.

Fler enn meg som enten er iskald eller alt for varm? Her om dagen lå jeg med tykkeste vinterdyna+sommerdyna… Men dagen etter kan jeg svette i singlet… :D ?!?! Føler jeg aldri får perfekt kroppstemperatur:oops:

Fler enn meg som enten er iskald eller alt for varm? Her om dagen lå jeg med tykkeste vinterdyna+sommerdyna… Men dagen etter kan jeg svette i singlet… :D ?!?! Føler jeg aldri får perfekt kroppstemperatur:oops:
Jeg er sykt varm hele tiden!:eek: Men fryser fort om nettene da..

Fremdeles høy hvilepuls og oppblåst :p

Idag kom kvalmen for fult! Og hatt hodepine i hele dag, måtte krype til korset å ta en Paracet i sta, det hjalp heldigvis ❤️

Har vært forkjølet og hostet så mye at jeg brakk meg konstant + hadde null matlyst. Var egt derfor jeg tok tidlig test, som var positiv. Men så forsvant kvalmen og brekningene etter at jeg begynte å spise flere små måltid jevnt utover dagen. Testene viste sterkere positiv. Har nesten bare ligget flatt ut de siste dagene, men synes det er vanskelig å skille mellom om det er influensa/forkjølelse eller pga graviditet.De siste dagene har jeg også merket at brystene er mer hoven. Åh krysser fingrene for at jeg slipper unna kvalmen

Last edited:
4+3
Såre pupper har ankommet for fullt

4+4 i dag.
Høy hvilepuls.
Svetter lettere enn normalt.
Snev av kvalme innimellom, særlig hvis jeg begynner å bli sulten.
Litt murring og noen stikninger fra sidene.
Litt vondt i korsryggen (men det trenger ikke være symptom, for sånn har jeg det innimellom ellers også)
Sover forsåvidt godt, men våkner tidlig, så blir litt korte netter. Avhengig av en ekstra time på ettermiddagen.

Jeg har hatt en rar smak i munn helt siden i går - ikke metallisk men alt smaker litt sånn.. beskt? bittert? rart? Vet ikke om det kan være graviditeten men ingenting smaker godt.. Alt har en vond smak omtrent :(

3+6
Fikk ekstrem trøtthet i helga, som da må ha vært bare en drøy uke dpo(?). Og jeg samsover med ei på 1,5 år som fortsatt holder meg våken om natta, så jeg kjente at dette var en annen type trøtthet. Det er skremmende å tenke på at søvnbehovet mitt øker, og jenta mi sover fortsatt såå dårlig :wideyed:

Og pulsen er skyhøy! :eek: Og jeg svetter fortere og mer enn vanlig.
Rare greiero_O

Back
Topp