Symptomer

9+5 i dag. Fremdeles ekstra trøtt, og klarer til og med å ta en lur på dagtid, noe jeg aldri klarer ellers! Er mye sulten, samtidig som jeg ikke har den beste matlysten. :woot: Kjenner overraskende lite i magen, da jeg var gravid sist (som endte i MA), kjente jeg strekk og voksing i magen fra egget festet seg!
Har også litt problemer med forstoppelse, men håper det roer seg nå når jeg skal slutte på progesteron tilskuddet.
Jeg føler denne graviditeten er mest lik som min første graviditet, og det er jo bra for der gikk alt bra!:happy:
Er spent på bekkenet denne gang. Ved første graviditet fikk jeg bekkenløsning i 4.mnd. Gikk på krykker på slutten frem til hodet festet seg.
 
Litt små sulten, har ikke vert kvalm l dag utrolig nok. Men sitter og er livredd for at mensen skal komme siden jeg er 8 uker i måren og i følge flo appen min skal jeg har mensen i måren :shifty:
 
Har hatt mye ryggsmerter, men igår spydde jeg for første gang i dette svangerskapet. Sist ga ryggsmertene seg omtrent da kvalmen kom, så jeg håper det er tilfellet nå og, så jeg slipper begge deler
 
Back
Topp