Noen andre som ikke er så kvalm? Jeg er 6+1 i dag og har bare vært uggen noen dager men ikke sånn sykt kvalm. Har vel hatt hodepine noen dager, mensmurringer i mage og rygg og ømme pupper. Å trøtt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Høres veldig likt ut som megEgentlig ikke noe kvalm jeg heller! På grensen til litt uggen av og til når det feks er lenge siden jeg har spist eller noe. Men ikke kvalm egentlig. Er 6+1 jeg òg!Ekstreeemt trøtt, murring, litt vondt i ryggen, ømme bryst, ør i kroppen og megaforkjølet i 2 uker nå
![]()

, da har du også termin 25 ?
8+6 i dag..Samme her! Kan bli noe uggen på kveldstid innimellom, men ellers er jeg bare veldig trøtt og energiløs. Vi får prøve å holde motet oppe - det går nok bra med ossJeg føler at mesteparten av symptomene har forsvunnet, utenom at jeg er sykt trøtt og drømmer ekstremt mye rart. Luktesansen har gått tilbake til normalen, lite ømme pupper, lite kvalme... Føler meg egentlig ikke gravid lengre8+6 i dag..
Jeg var på ul den 16.desember,og skal på ul igjen den 31.januar, men det er så sykt lenge å vente...Samme her! Kan bli noe uggen på kveldstid innimellom, men ellers er jeg bare veldig trøtt og energiløs. Vi får prøve å holde motet oppe - det går nok bra med ossEr 8+5. Skal på UL om noen dager.
Åh, så bra! Bare 2 dager igjen!Jeg var på ul den 16.desember,og skal på ul igjen den 31.januar, men det er så sykt lenge å vente...
Nei, over 1 måned igjenÅh, så bra! Bare 2 dager igjen!![]()
Høres veldig likt ut som meg, da har du også termin 25 ?
skal på TUL i morgen 

syyykt nervøs

Så spennende !Ja! I såfall foreløpigeskal på TUL i morgen
syyykt nervøs
![]()
Jeg er også lei alt. Men håper selvsagt det skal vare likevel.Er sykt trøtt, uggen, ømme bryster, humørsyk og forkjøla.
Egentlig drittlei allerede da dagene er tunge, mini på 2 er klistremerke på meg og bonusen er tydeligvis komt i en eller annen opprørsalder. Håper det kommer seg litt snart.
Jeg er også lei alt. Men håper selvsagt det skal vare likevel.
Håper så klart svangerskapet skal vare lenge nok. Men håper formen og humøret bedrer seg snart.