symptomer

7+4 og har skiftet fra å være uggen: kvalm, kald og ør hele tiden, til å «bare» være ekstremt kvalm på ettermiddag/kveld

Ææ; isted når jeg lente meg over vasken for å fjerne sminken kjente jeg det stakk over navelen et par ganger? Kjente det smålig i dusjen også. Litt svimmel etter dusjen og (men det kan være fordi jer er trøtt også då). Er redd ting skal gå skeis nå :grumpy: Har noen opplevd lignende?

(Legger til at jeg har veldig helseangst til vanlig :hungover:)

Hei,
Jeg har også kjent litt stikninger rundt navlen, men går bra ennå vertfall:)
Er ikke lett med alle disse ulike symptomene.
Har selv vært våken i natt begrunn av murringer i korsryggen, andre som har det? Er ikke nødvendigvis for det har vert så vondt at jeg er våken, er bare så bekymret..

Kvalm, trøtt, ømme pupper, fryser, stikking i livmor. Er 6+ 3 i dag:) driver å lurer på om når kvalmen skal gi seg eller om den kommer til å bli verre. Har heldigvis ikke vært så ille på jobb enda, så det er ingen som har mistanke:)

7+3. Kvalm, men myye bedre etter å ha begynt med Sea bands og ingefærtilskudd. Ellers veldig varierende om jeg er iskald eller supervarm. Gråter av alt og ingenting :hilarious:

Hei,
Jeg får innimellom en intens skarp smerte i venstre side på ryggen ca midt på. Vare bare 2-3 sek så er den borte. Men kommer og går i løp sv hele dagen:( noen som vet hva det kan være?

Hei,
Jeg får innimellom en intens skarp smerte i venstre side på ryggen ca midt på. Vare bare 2-3 sek så er den borte. Men kommer og går i løp sv hele dagen:( noen som vet hva det kan være?

Svangerskap nr 2 her, hatt smerter nede i korsryggen som kommer og går tidlig i begge, er 4+2 nå, akkurat likt som med nr. Både midt bak i rygg nede og på sidene foran i magen

Kvalm, ekstremt sulten(?!), fryser og kjenner det vokser.
Sovner sittende, og vil egentlig helst bare ligge i sengen hele dagen.. :singing:

5+1 og er heldig vis kun kvalm om jeg ikke spiser ofte nok. Andre ting er pressing/stikking i livmor, endret luktesans, endret smak, kald, ømme nipples, opp om natta for å tisse, kortpustet (allerede?!), konstant trøtt men får ikke sove... Trodde ikke alt skulle komme så tidlig :p

Oioi...her ble noe kluss..haha e e hfall ny her! prøver å finne ut av å skrive/svare/slette på riktig plass, hehe. Såå interessant å lese her, å så mye en kjenner seg igjen i, og d bare svarene og forståelse en får mere på ting!
Jeg er ny her, og prøvende.
Skummelt og spennende.
Men! Det står så mye om at det er mer vanlig å ikke kjenne noe som helst første ukene. Jo tidligere jo mindre liksom. Aiai, nå er det en uke siden jeg hadde EL/insiminisasjon, å ikke vet jeg enda såklart, OM det er noe liv på vei..men jeg hadde symptomer fra dag En! Følte masse nytt! Sånn "jobbing" nede ved/i livmor! Strekking/stikking/lette kramper? nesten som en luftboble som gle rundt inni der. Mye fjerting, oppblåst, ømme pupper. Mer matlyst.å tempen rett til værs dagen etter EL som vanlig..Men!, pmutselig på dag 5, etter EL., så ga symptomene seg?! Åååh, då ble e mer bekymret.... å dag 6 sank tempen 0,3grader!iiik! Jeg håpte d kunne være feste av egg..men en sånn drop er bare En dag sier de? Å min holdt 2 dager, før den føyk opp igjen, å symptomene er mer tilbake! Åååh, så spent!enda ei uke til evnt.mens kommer. Tidlige symptomer her med andre ord!..kan ikke innbille meg alt dette.NOE er d hfall!, om d så er ettervirkninger etter noe som er borte eller hva..men litt rart når de er kommet mere tilbake igjen..tung i hodet også nå noen dager.

Last edited:
Back
Topp