symptomer

91baby2020

Blir kjent med forumet
Hvor langt er dere på vei og hvilke symptomer har dere?:)

Jeg er 4+4 og har ikke så mange symptomer annet enn mensmurringer, stikninger i magen, trøtt og kald.

7+4. Kald, trøtt og river i lysen/livmoren(?) når jeg gjør brå bevegelser

5+2, ekstremt trøtt og kald hele tiden. Oppblåst og mensmurringer ganske ofte. Venter i spenning på om kvalmen kommer denne gangen!

6+1. Kjempetrøtt, spiser som en hest, murringer og begynner dessverre å bli litt kvalm :(

8+4:Heartred
Noen dager ikke noe, mens andre dager noe hodepine, uggen/småkvalm, tisser ofte, kjempe fort sulten og mett. Veldig følsom ja :sorry:

5+4 :)
Noen dager lite og andre dager alt for mye .. men gjerne mye kvalme som kommer bare plutselig og slår meg helt ut.. En del trøtt og sliten .. blir lett kald for så å bli alt for varm.. av og til litt ont i brystene .. og til tider stikkinger i livmor eller strekk av forraske bevegelser .. Men venter liksom bare på å få alt det jeg hadde sist svangerskap :confused:

5+3 iiiiiskald, små ømme pupper, litt kvalm, lite matlyst men klarer allikevel å spise det meste :hilarious: og en del murring.

5+0, trøtt om kveldene, ofte murringer, forsatt ganske vondt i brystene og mindre søtsug egentlig, mest lyst på klementiner :hilarious: Frøs veldig forrige uke, men det er litt bedre nå egentlig.

6+5
Kvalm, svimmel, tett nese, neseblod, blødende tannkjøtt, puppa eksploderer hvert øyeblikk, udugelig trøtt, hissig, strekksmerter i magen når jeg nyser, tørst

6 uker, vondt i puppene, mensmurring, trøtt og ekstreme humørsvingninger (les troll:hilarious:)

5+5, av og på fra dag til dag. i dag klarer jeg nesten ikke holde øynene oppe, er så trøtt. Øm i brystene, mye rare press og strekk følelser i nedre del av magen, det er liksom best å sitte eller ligge (jobber i en jobb der jeg står og går en hel del, det blir slitsomt utover dagen kjenner jeg). Har vært litt småkvalm de siste par dagene, men ikke noe i forhold til mitt forrige svangerskap. Metallsmak i munnen noen ganger, i dag kom det litt blod på papiret når jeg snøyt nesa. veldig tørst, og ting som lukter vondt fra før, lukter helt ekstremt nå! Oppblåst som f***
Alle symptomer er jo helt fantastisk da man veit man faktisk er gravid, men samtidig sjukt slitsomt å være så trøtt og ha så mye murringer :smiley-angelic008

6+2. Har endel murringer fra og til, og er veldig trøtt om kvelden. Svimmel når jeg feks. reiser meg fort opp, og våkner grytidlig fordi jeg må tisse. Kvalmen har også begynt å melde seg, men ikke så ille heldigvis:)

5+1 og er heldig vis kun kvalm om jeg ikke spiser ofte nok. Andre ting er pressing/stikking i livmor, endret luktesans, endret smak, kald, ømme nipples, opp om natta for å tisse, kortpustet (allerede?!), konstant trøtt men får ikke sove... Trodde ikke alt skulle komme så tidlig :P

Back
Topp