Symptomer

I dag er jeg 7+1 og symptomene er litt varierende, men stort sett har jeg ømme pupper hele tiden, niplene er av og til superømme og av til bare litt, er generelt trøtt og har lite overskudd, har også trykk/stølhet i korsryggen som har blitt litt bedre de siste dagene. Luktesansen er også sterk. Ellers er jeg litt uggen innimellom, kan ofte slite med å få ned frokosten, men har kun kastet opp én gang og er generelt lite kvalm så det er igrunn fint :)
 
5+4

kvalm/uggen, god luktesans, tisser ofte og innimellom litt øm i puppene :) og gøøøøørrtrøtt om kvelden!
 
Last edited:
8+3 - til tider ømme bryst, kvalm/uggen, dårlig matlyst, treg mage, trøtt, oftere på do, sliten i ryggen
 
9+1. Småuggen/kvalm innimellom, trøtt, sliten i korsryggen, god luktesans og ømme pupper
 
5+0 og ikke noe annet enn litt ømme pupper og verking i korsryggen
 
8+3. Fått mye større pupper. Ellers bare bittelitt symtomer som jeg ikke hadde merket om jeg ikke visste at jeg var gravid. Mensmurringer, litt stikking i livmor, litt svimmel.
 
5+6

Større og tyngre pupper, litt ømme nippler, gul utflod, bittelitt uggen noen ganger...

Generelt lite symptomer, føler meg ganske normal.
 
Jeg er 8+1 i dag og er ekstremt kvalm :puke Også har jeg ømme bryster.
 
7+1, har hatt mye varierende med symptomer, men dagens symptomer og som jeg har hatt i par dager, er kvalme, sliter litt med maten og trøtt.
 
Er 8+0. Veldig kvalm på morgenen, noen ganger kan jeg bli akutt kvalm andre tider på døgnet. Hadde veldig ømme bryster, nå virker det som det er brystvortene som er verst. Veldig trøtt og sliten. Utflod. Vondt i ryggen og noen ganger smerter i bekkenet. God luktesans og syns alt lukter stygt. :p
 
5+5
Tisstrengt hele tiden, trøtt, ømme pupper, stikkinger i livmor og korsrygg. Litt rosa på papiret i går, så litt ekstra nervøs :oops:
 
5+3
Ømme og litt tunge pupper, blir småkvalm om det er lenge siden jeg har spist. Småstikk og strekking der nede innomellom. Ekstra trøtt om kvelden. Fått litt følsom luktesans da.
 
Ømme bryster, mye kvalm, trøtt, drømmer mye, utflod og svimmel. Mye sulten som hjelper på kvalmen, så sult er nesten også et symptom ... :shifty:

Edit; er 7+1 :)
 
Last edited:
Ømme bryster, trøtt som en dupp, ekstrem luktesans og uggen :wtf: 7+1
 
I dag er jeg 7+1 og symptomene er litt varierende, men stort sett har jeg ømme pupper hele tiden, niplene er av og til superømme og av til bare litt, er generelt trøtt og har lite overskudd, har også trykk/stølhet i korsryggen som har blitt litt bedre de siste dagene. Luktesansen er også sterk. Ellers er jeg litt uggen innimellom, kan ofte slite med å få ned frokosten, men har kun kastet opp én gang og er generelt lite kvalm så det er igrunn fint :)
Jeg er like lagt på vei som deg og det var som å lese mine symptomer
 
Ikke så veldig ømme pupper, men de er blitt større. Kvalm innimellom (har ofte brekninger uten å kaste opp) og trøtt. ☺️
9+1
 
Ekstremt ømme pupper, det er faktisk ganske plagsomt.. Kvalm, men får ned litt mat når det frister, veldig god luktesans, å gi hunden mat er en prøvelse, selvom jeg holder meg for nesen :)
Kan ikke ligge på siden, for da blir jeg ekstra kvalm :bored:
8+4
 
Back
Topp