Symptomer

Spirenr1

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
noen som har gått dager uten symptomer, men at alt likevel har vært bra med den lille? Er 6+7 i dag, og kjenner lite til symptomer. I går var jeg skikkelig kvalm, ømme bryst, oppblåst! Men kjenner lite til noe av det enda i dag.
 
Hatt det sånn av og på en stund nå. Er 7+6 i dag
 
Jeg håper virkelig de finner noe på UL i morgen tidlig.. for i dag har symptomene nesten ikke vært her.. :/
jeg TROR jeg er ca 8 +4
 
Har graviditeter uten mye symptomer. Har måtte ta et bevist valg om å ikke bekymre meg. Har hatt tre graviditeter og 2 barn og venter nå den tredje. Så jeg har ikke noen erfaring med at det betyr at det ikke er i orden.
 
Æ har vært skikkelig dårlig i flere daga, kvalm og alt stinke. No har æ ikke merka nåkka sia i går ettermiddag:( kjøleskapet lukte ikke engang, og helt til i går måtte æ knipe igjen nesen når æ åpna det. Så e litt bekymra i dag...enda over ei uka til TUL. E no 6+4
 
Jeg er også litt bekymret. 2 dager nå uten særlige symptomer. Var på nippet til å kjøpe en ny graviditetstest bare for å trippelsjekke at jeg fortsatt er gravid :nailbiting: er 5+3
 
Jeg er også litt bekymret. 2 dager nå uten særlige symptomer. Var på nippet til å kjøpe en ny graviditetstest bare for å trippelsjekke at jeg fortsatt er gravid :nailbiting: er 5+3

Symptomene varierer vel fra dag til dag. Hos meg er noen dager ille, mens a Dre dager merker jeg ikke så mye. Er 5+2
 
Jeg har hatt veldig ulik intensitet av symptomer i mine tre svangerskap. Denne gangen er det enkelte dager jeg er veldig kvalm og kaster opp, særlig hvis jeg har sovet lite og fått lite hvile. Så kan jeg nesten føle meg normal igjen dagen etter. Følte meg mye mer uggen i starten enn det jeg gjør nå. Ømme pupper gav seg plutselig i forrige uke hos meg. Nå er mitt sikreste symptom å være oppblåst (som egentlig ikke er så sikkert men..) ;) Gleder meg til å kjenne liv:Heartred
 
Det går litt opp og ned her også:happy: Enkelte dager er veldig tunge, både med humør, kvalme, vond korsrygg og trøtthet. Andre dager kjenner jeg ikke annet en ømme bryster og kvalme til kvelds.Tenker at vi skal være veldig glad når vi kjenner symptomer, men at vi kan prøve å sette pris på en liten "pause" også. Vanskelig å ha en avslappet holdning til det, det er helt klart.
 
Back
Topp