Symptomer?

Har siste uken måtte tisse på natta.
Fir to dager endret smakssansen seg og i dag slo luktesansen inn. Ellers fint lite symptomer (takk og lov)

Blanding av symptom- og klageinnlegg.. Har helt sykt vonde «stikkinger» i puppene. Begynte i formiddag og har holdt på hele dagen. Litt samme følelsen som melkespreng.. Kan ikke huske at jeg slet med det i tidligere svangerskap.. Flere? [emoji848]

Blanding av symptom- og klageinnlegg.. Har helt sykt vonde «stikkinger» i puppene. Begynte i formiddag og har holdt på hele dagen. Litt samme følelsen som melkespreng.. Kan ikke huske at jeg slet med det i tidligere svangerskap.. Flere? [emoji848]
Ja, men jeg har ikke barn fra før, så kan ikke sammenligne med melkespreng...
Men de er ømme, vondt å skifte stillinger, rundere og hardere enn vanlig og plutselige stikkinger, føles litt varme ut òg.

Litt svake stikninger og en anelse uvel innimellom den siste uka. Er bare 3+6 nå, men mener jeg hadde sterkere symptomer så tidlig forrige gang.

Ikke så mye enda... Er bare 4+6 da... Hadde ganske ømme pupper de første dagene, men det har avtatt litt faktisk (håper det ikke er et dårlig tegn)... Ellers er det mye plagsomme lukter om dagen; det lukter rart alle steder!:wacky: Litt trøtt og småkvalm innimellom, men veit av erfaring at det skal bli mye verre i løpet av kun kort tid, så foreløpig bare nyter jeg å ikke kaste opp;):yuck:

5+3.
Har hatt vonde bryst siden ca. 7 dpo. Oppblåst om kvelden. Veldig trøtt hele døgnet. Går på do to ganger i løper av natta. I går kveld ble jeg kvalm for første gang, men jeg håper at det ikke skal gjentas for ofte!

Har mens lignende smerter, meget kort lunte[emoji28] ønsker bare og sove, kvalmen kommer snikende av og til. Har lite lyst på mat, syns det er rar, for de andre gangene var jeg sulten heeeele tiden....

Er veldig trøtt når kvelden kommer, og har ømme bryster. Er 5+4, så antar kvalmen kommer snikende om en ukes tid dersom det blir likt som sist[emoji16]

Måtte gå hjem fra jobb i dag, kaster opp og er skikkelig uvell

Back
Topp