Symptomer?

Har halsbrann. Så sykt halsbrann.
Har lett for å få det når jeg ikke er gravid også, men leste i går at det er progesteronet som gjør det i starten av svangerskapet og at man er ekstra utsatt hvis man har trøbbel med det til vanlig og.

Å så kom mitt første hormonutbrudd inkl. Halsbrann

5+0 og fint lite symptomer bortsett fra trøtthet ;)

Sinnsykt trøtt, ømme nipler og tidvis akutt kvalme.. litt ømhet neddi sjurområdet [emoji23]
Og griner/blir hissig av det meste.

Skulle ut fra flyplassen her i Bodø og man kunne bare betale med kort. Summen var 15,- og jeg hadde glemt kortet på jobb. Ble så forbanna at jeg nesten kjørte ned hele bommen. Heldigvis fikk jeg tak i en servicemann som fikk gjennomgå over telefon til han slapp meg ut [emoji23][emoji23][emoji23]

Kvalm og svimmel i dag :( ellers meldte trøttheten seg for fullt for en ukestid siden...

Jeg sover sånn 14-15 timer i døgnet :p
Det murrer litt rundt omkring, puppene er gigantiske og gjør vondt.
For litt siden satt jeg og tenkte på at jeg ikke var sulten og dermed ikke trengte kveldsmat, om lag ti sekunder senere sto jeg på kjøkkenet og stekte egg. Fordi speilegg var det viktigste i livet akkurat da, og jeg hadde blitt litt voldelig hvis jeg ikke fikk det. Første craving? :p
I det jeg spiste siste biten ble jeg kvalm da. Sporadisk småkvalm.

Mye av det jeg spiser smaker annerledes. Så enten er det noe på gang her, eller så har alt på kjøkkenet blitt dårlig :p

Vet ikke hvor mye av dette som skyldes lutinusen, men den er jo på vei ut av systemer, så får se hvor mye som holder seg..

Jeg sover sånn 14-15 timer i døgnet :p
Det murrer litt rundt omkring, puppene er gigantiske og gjør vondt.
For litt siden satt jeg og tenkte på at jeg ikke var sulten og dermed ikke trengte kveldsmat, om lag ti sekunder senere sto jeg på kjøkkenet og stekte egg. Fordi speilegg var det viktigste i livet akkurat da, og jeg hadde blitt litt voldelig hvis jeg ikke fikk det. Første craving? :p
I det jeg spiste siste biten ble jeg kvalm da. Sporadisk småkvalm.

Mye av det jeg spiser smaker annerledes. Så enten er det noe på gang her, eller så har alt på kjøkkenet blitt dårlig :p

Vet ikke hvor mye av dette som skyldes lutinusen, men den er jo på vei ut av systemer, så får se hvor mye som holder seg..

Kjenner meg igjen!! Bortsett fra kvalmen, gudskjelov. Kjenner det er helt krise nå.. jobber du i tillegg?

Kjenner meg igjen!! Bortsett fra kvalmen, gudskjelov. Kjenner det er helt krise nå.. jobber du i tillegg?

Kvalmen kommer og går, i natt var det helt grusomt noen minutter, men så gikk det over og har vært greit siden.. Jeg er sykemeldt ut måneden grunnet IVF-forsøk som ikke kombineres så greit med min mentalt utfordrende jobb, så jeg daffer jo bare rundt og sover hele tiden :)

Eneste symptom jeg har er ømme bryst, sover 10-12 timer i døgnet og spiser flere piller og hormoner hver dag [emoji23]

Eneste jeg har merket er at jeg er ganske trøtt! Er 5+0 nå :) Spennende å se videre

5+4. Fortsatt ømme bryster og trøtt. Begynt å bli litt uggen og småkvalm innimellom.

6+0- småkvalm på ettermiddagen, trøtt etter lunsj, såre brystvorter i ny og ne...

Jeg merker fint lite, bortsett fra _litt_ kort lunte [emoji85]

Back
Topp