Symptomer?

MammaMassør

Glad i forumet
Merker dere noen symptomer på graviditeten?

Selv har jeg kvalme og til tider enerom trøtthet. :)

Kom også på at jeg tisser mer enn vanlig, og den ene puppen kjennes større. Jeg vet det ikke er sånn, ennå iallfall. ;) [emoji38]

Last edited:
Kjenner ikke stort enda. Men har veldig ømme pupper og til tider litt murringer i magen. Ellers ikke store plagene:) Men de kommer vel tidsnok tenker jeg;)

Veldig lite symptomer her. Hadde mye murringer i livmor før IKM, men det har gått mer over til en svak slags stølhet av og til. Også har jeg litt ømme bryster.

Ser på en reportasje om dan jansen på NRK nå og begynner å grine når han endelig tar gull...

I 94.... [emoji23][emoji23]

Er det et symptom? [emoji85][emoji23]

Hahah! Jeg grein av «Full House» i dag. Ser det ilag med hun på 9 år. Og heldigvis var hun sovnet på sofaen så hun fikk ikke med seg at jeg tuta som bare det. [emoji85][emoji87][emoji86]

Nå er det litt ømmepupper nå og da, murringene er så og si borte [emoji4] Masse luft i magen da [emoji849]
Å griner for den minste ting på tv-en [emoji28]

Hatt litt murringer og vært trøtt. Starta også å grine av at en apekatt i dyreparken fikk igjen apekatt-babyen sin (den hadde fått behandling da den var syk, mamma-apen trodde babyen var borte og var i sorg) :p men ellers ingen andre symptomer, sliter derfor med å faktisk skjønne att jeg er gravid :p

Hatt litt murringer og vært trøtt. Starta også å grine av at en apekatt i dyreparken fikk igjen apekatt-babyen sin (den hadde fått behandling da den var syk, mamma-apen trodde babyen var borte og var i sorg) :p men ellers ingen andre symptomer, sliter derfor med å faktisk skjønne att jeg er gravid :p

Det hadde jeg grått av til vanlig ass [emoji23][emoji24][emoji24]

Veldig trøtt, og orker ikkje å være lenge sosial. Blir småkvalm utover dagen. Ømme nippler. Murring i magen.
Har nettopp testa positivt, så plagene er ett par uker tidligere en sist gang...[emoji20]

I kveld kom en snikende følelse av kvalme etter middag.. om det er tilfeldig eller på grunn av graviditeten er jeg ikke sikker på.. :p

Jeg merker niks nada - ingenting!

Oh yes. Fosterstilling og kvalme.

Har murringer av og på, men mer av enn på. Og litt øm i brystene, men ikke hele tiden. Har vært trøtt som eb dupp siden jeg begynte på lutinus, så regner med det henger litt igjen enda. Ellers, ingenting :)

Back
Topp