Symptomer

Lille Knott

Andre møte med forumet
Noen som har kjent mye stikninger/ilninger i lyske og mage? Jeg fant ut at jeg var gravid før uke 4 - fordi fastlegen ved en tilfeldighet tok hCG. Fikk hastetime fordi den var "for lav" mente hun, og ble sendt rett på tidlig UL - etter 3 tidlige ultralyder kunne de konstatere at jeg var gravid inni livmoren (ikke utenfor) slik fastlegen mente. Så vi puster lettet ut. Men har fremdeles mye smerter som kommer og går, og mye stikninger venstre siden av magen og ned i lysken. Regner med at det bare er litt voksesmerter. I tillegg sykt vondt i ryggen (akkurat som menstruasjonen) Noen som har noen erfaringer?
Hilsen stressa førstegangsgravid
 
Har hatt litt stikninger som kommer å går, men ikke mye. Jeg sliter mest med korsrygg og vondt halebeinet. Tror det er vanlig å kjenne ekstra godt etter på alt som skjer i kroppen og analysere mer [emoji4]
 
Takk, stresse nok litt ekstra - itte ein litt dramatisk start så e det sikkert naturlig å bli litt stressa. Tenke eg ringe ned på poliklinikken og spørr fint om de kan se på det om det ikkje gir seg på en ukes tid:)
 
Jeg har hatt en god del stikninger i magen! Er 6+2 nå. Hadde det de andre svangerskapene også! Har mye luft i magen, og er veldig oppblåst fra 12-tiden og utover dagen.
 
Jeg har kjempevondt i magen til tider. Sånn at jeg ikke klarer å stå oppe, må bare legge meg ned i fosterstilling og vente. Har ikke hatt det slik med de to andre. Så vet ikke om det er noe å ringe legen med eller om det er normalt [emoji21]
 
Mest sannsynlig er alt normalt! Men om smertene blir værre, eller du føler det ikkje berre er "voksesmerter", ville eg tatt kontakt med legen igjen ja. Gratulerer med graviditeten forresten!
 
Back
Topp