Symptomer

Junimor

Elsker forumet
♡Junigull 2016♡
Snøfnuggene 2018
Denne perioden e værst syns æ , ikke kvalm, ikke sliten og kveldstrøtt lengre, føler ikke vekta går like mye opp lenger. Godt men da Kjæm tankan " e alt bra? E æ egentlig gravid?" Rare greier

Rart med det. Jeg går fortsatt ned i vekt selv om morningkvalmen har vært borte en god stund nå. Men kraftig bekkenløsning minner meg stadig om at det er noe som foregår inni der. Ingen babybump selv om det er nr. 2 (13+2) så håper å høre hjertelyd hos jm på tirsdag.

Skjønner hva du mener. Jeg er i fin form, har jo testet positivt hjemme to ganger, ingen menstruasjon men jeg tenker ofte at jeg ikke føler meg så gravid. Gravid for 4 gang.. Har ikke bekreftet graviditeten hos legen ennå.

Denne perioden e værst syns æ , ikke kvalm, ikke sliten og kveldstrøtt lengre, føler ikke vekta går like mye opp lenger. Godt men da Kjæm tankan " e alt bra? E æ egentlig gravid?" Rare greier

Jeg bytter hvilken dag som helst!!! Har rikelig med kvalme og oppkast, hodepine og trøtthet. Men er like fordømt engstelig for at det skal gå galt...

Back
Topp