Symptomer!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Her er puppene fortsatt veldig øm. Blir fort kvalm og dårlig om jeg ikke har spist noe særlig.
Ryggen og bekkenet er også begynt å krangle litt etter tunge dager på jobb, men ikke noe som betyr noe enda:)

Her er det ikke ømme bryster, her er det sykt vonde såre verkende pupper! Hehehe.. Au :/
Kvalm, men sånn tilfeldig når det kommer..
Menssmerter, masser av de, og lyskestrekk da..
For ikke å snakke om halsbrann og sure oppstøt! :yuck:

Men altså, jeg er så glad for å være gravid :D:)

Småkvalm, kjempesulten men har egentlig ikke lyst på noe, ømme pupper (snakk om å gjøre seg klar tidlig til amming!)
Trøøøøøøtt
Men også veldig lykkelig :)

Medium ømme pupper.
Mye menssmerter/murringer
Tissatrengt
Sulten

Konstant sulten, kan ikke få nok mat uansett hvor mye jeg spiser. Litt trøtt også, men ellers er formen veldig fin.

Gratulerer :D kan jeg spørre hva ketolysekur er?:)

Takk :)

Det er en ekstrem lavkarbo diett. Spiser mindre enn 15 g karbohydrater pr døgn. Man går da rett i fett forbrenning.
Så jeg hadde planer om å gå ned 10-15 kg i år, men går det nok opp istedenfor ;)

Takk :)

Det er en ekstrem lavkarbo diett. Spiser mindre enn 15 g karbohydrater pr døgn. Man går da rett i fett forbrenning.
Så jeg hadde planer om å gå ned 10-15 kg i år, men går det nok opp istedenfor ;)
Okey:) koselige kiloer å gå opp da :D

Ømme pupper og sinnsykt såre nipler, bh er VONDT! [emoji20] Småkvalm hele dagen, og periodevis veldig kvalm så har blitt noen runder med hodet i do... [emoji13] Og mensenmurringer flere ganger for dag. I tillegg er jeg så oppblåst at jeg ser kjempe gravid ut [emoji85]

4+2. Eneste jeg har kjent på til nå er murringer og ømme bryster. Gruer meg til uke 7 for da vet jeg kvalmen setter inn... Nyter disse dagene hvor jeg er stort sett symptomfri:)

Når kom de første symptomene hos dere? Er nå 5+2 og merker ingenting

Ømme pupper som har vokst en del, og forstørrede areolaer... og grusomt trøtt, sover 1-2t på dagtid. Men ingen kvalme foreløbig!

Kvalme gjennom heile dagen, stadig voksande frontparti, ligamentsmerter (synst det var veeeldig tidlig, sist kom dei i starten av 2.trimester). Og så den evinnelige trøtthet en..kjennest ut som eg har sirup i heile systemet :dead:

Back
Topp