Symptomer!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Har dere noen symptomer da damer?

Her har jeg absolutt ingenting annet enn positiv test som tilsier at jeg er gravid[emoji23][emoji85] veldig deilig egentlig, sist var jeg kvalm og dårlig fra bedruktning til uke 30[emoji51]

Har hatt murringer siden 1dpo, er veldig trøtt og småkvalm :) Det er ingenting av mat som frister meg, veldig kjekt når potetgullskåla sto frem i går :P

Tok ut spiral 6 mars, EL trolig rundt 10 mars, 11 mars følte jeg meg allerede oppblåst :) og hatt sterk følelse av å ha blitt gravid siden

Masse murringer rundt EL og dagene etter som ga seg noen dager, for så å starte opp igjen for fullt :) Ømme bryster (kom plutselig!) og litt trøtt
Og mest av alt lykkelig og takknemlig for å ha blitt gravid som 40 og håper alt går bra :)

Nettopp gått opp for meg at det blir 20(!) år mellom eldste og yngste!

Tok ut spiral 6 mars, EL trolig rundt 10 mars, 11 mars følte jeg meg allerede oppblåst :) og hatt sterk følelse av å ha blitt gravid siden

Masse murringer rundt EL og dagene etter som ga seg noen dager, for så å starte opp igjen for fullt :) Ømme bryster (kom plutselig!) og litt trøtt
Og mest av alt lykkelig og takknemlig for å ha blitt gravid som 40 og håper alt går bra :)

Nettopp gått opp for meg at det blir 20(!) år mellom eldste og yngste!

Hos gubben blir det 28 år mellom eldste og yngste. Begge sønnene hans blir pappa i sommer. Så han rekker å bli bestefar før siste kommer [emoji4]

Hos gubben blir det 28 år mellom eldste og yngste. Begge sønnene hans blir pappa i sommer. Så han rekker å bli bestefar før siste kommer
emoji4.png
Hos gubben blir det 28 år mellom eldste og yngste. Begge sønnene hans blir pappa i sommer. Så han rekker å bli bestefar før siste kommer [emoji4]

Så koselig og gratulerer så mye :) og godt å høre! Takk for at du deler :)
Er spent på hvordan det blir tatt i mot :)

Vondt i korsryggen, men det kan likegjerne være prolapsene som plager meg.

Underhudskviser (aus)
Ømme pupper (kan komme av progesteronstøtten)
Trøtt (men det kan likegjerne komme av Progesteronstøtte)
Lett murring.

Ellers lite symptomer. Sist hadde eg lite synptomer då også, gikk da også på progesteronstøtte. Eneste symptomer sist var overstimulering, så sånn sett hadde eg mer symptomer da.

No e det innsett i naturlig syklus.

Veeeldig trøtt, kvalm (spesielt om jeg er sulten og sliten) , stikninger, hodepine, tett nese, tisser hele tiden...[emoji23]

Noe så fryktelig svimmel, er vel det mest fremtredende symptomet jeg har. Var til danmark tirsdag til onsdag, og føles ut som jeg aldri gikk av ferja :p ellers murringer :)

Jeg fryser mer enn vanlig i det ene øyeblikket og har hetetokter i neste øyeblikk. Jeg har litt murringer, litt ømme bryster, tørrhoste (merkelige greier.. Jeg er ikke syk og har ikke vondt i halsen men har hatt det siden 5-6 DPO) og er litt mer sliten enn vanlig, ellers ingenting. Jeg føler meg ikke gravid og ble derfor veldig overrasket når testen var positiv.

Jeg fryser mer enn vanlig i det ene øyeblikket og har hetetokter i neste øyeblikk. Jeg har litt murringer, litt ømme bryster, tørrhoste (merkelige greier.. Jeg er ikke syk og har ikke vondt i halsen men har hatt det siden 5-6 DPO) og er litt mer sliten enn vanlig, ellers ingenting. Jeg føler meg ikke gravid og ble derfor veldig overrasket når testen var positiv.

Veldig likt som her, men jeg har regnet med det er forkjølelse ettersom mange på jobb har vært syke med helt like synptomer i det siste, men rart å høre at du sier det samme, kanskje det er graviditeten her og[emoji85] syns det var så rart at jeg ikke merker noe, annet en "forkjølelsen" da, sist var jeg jo kjempe kvalm helt fra befrukning til uke 30 ca...

Jeg fryser og er kald hele tiden, mye murringer og til tider vondt i mage+korsrygg og mer trøtt enn normalt sett. :)

Og der kom metallsmaken i munnen ... blæh? Veldig sulten, maten "forsvinner" nesten før den kommer inn i magen.. Blir uggen ved tanken på mat men er supersulten samtidig ..
Heldigvis rett hjem og sove og spise...

Back
Topp