Symptomer!

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Noen andre med lite symptomer?? Er uke 5 + 3 idag og merker omtrent ingenting! Har våknet veldig tidlig og vært veldig urolig/rastløst i kroppen. Puppene har av og til vært litt ømme, men så tilbake til helt normale.
Blir nesten litt bekymret... noen andre som ikke merker noe?

Hei ikke mye symptomer her heller , er 4+5 . Litt ømme pupper og svetter en del . Hadde en del vondt i magen de siste dagene men roa seg ned.
Tror noen får ikke symptomer med en gang og noen får alle.
I går kjente jeg litt kvalme i noen minutter og ble kjempe glad og mannen skjønte ikke noe. Vet ikke om de kom fra graviditet eller noe annet men tok det som positiv tegn da ikke har mye symptomer .

5+6 her og merker også veldig lite.
Trodde en liten periode jeg blei kvalm, men det var nok ønsketenkning :P
Ellers våkner jeg også grytidlig

Trodde en liten periode jeg blei kvalm, men det var nok ønsketenkning :p

Haha.. ja..samme her.. gleder meg liksom til kvalmen skal komme!! Bør vel bare nye det så lenge den holder seg unna, men..

Første gangen jeg var gravid merket jeg vel egentlig lite så tidlig, litt ømme pupper og mensmurringer før kvalmen kom med et brak rundt uke 7. Denne gangen er det annerledes, og jeg kjente det veldig godt mye tidligere.

Jeg merket ingen ting før i går når jeg var 6+1. Da kom kvalmen og tok meg :( Savner allerede de ukene jeg ikke merket noen ting.

Jeg har vært kvalm noen dager i uke 6.. Så bikket jeg uke 7 og kvalmen kommer bare litt veldig tidlig om morgenen. Så jeg har helt noija.. Så jobbet hjerte banke i uke 6+5 men det roer ikke meg. Er jo fult av folk på forumet som har mistet etter å ha sett et hjerte slå..

Er det noen som har hatt smerter i bekken før? Hvordan kjennes det ut? Tenker ikke på bekkenløsning får det vil jeg tro kjennes såpass godt at man ikke er i tvil.

Trodde en liten periode jeg blei kvalm, men det var nok ønsketenkning :P
Er som jeg skulle skrevet det. Merker ikke noe denne gangen. Så er så spent på ul på torsdag :)

Kjenner i dag når jeg hoster så river det godt langt nede i magen og eggstokkene :P Ikke godt!!

Er gravid med nr 2. Har allerede kjent en stund til både kvalme/halsbrann, supertrøtt, ømme nipler/bryst(har måtte gådd opp en strl i bh), treg mage.....

Begynner å bli veldig sliten av denne "hule" følelsen i kroppen. Spiste meg stappmett til lunsj nå nettopp. Men selv om jeg er mett så kjennes magen hel hul og har fremdeles skikkelig sult følelse. Det er helt grusomt! :(

Har variert veldig med symptomene her..
Ikke godt å si om det er svangerskapssymptomer men i dag har jeg vært stup trøtt/sliten, fryser og er litt uggen. Svimmel og kvalm..
I går kjente jeg ingenting :p

Begynner å bli veldig sliten av denne "hule" følelsen i kroppen. Spiste meg stappmett til lunsj nå nettopp. Men selv om jeg er mett så kjennes magen hel hul og har fremdeles skikkelig sult følelse. Det er helt grusomt! :(

Samme her. Kan ikke småspise hele tiden for å slippe unna den følelsen heller liksom. Gikk opp 20 kg med førstemann, og har ingen planer om det denne gang...

Back
Topp