Symptomer?

Hormonell som fy!! Spiser hele tiden med en vanvittig trang for oliven med hvitløk hehe

Haha, merkelig ting å ha cravings på :happy090 Ikke fått noen cravings ennå jeg, men det kommer vel plutselig.

Fikk sprengte pupper bare noen dager etter børsa skjøt skuddet :p veldig trøtt og energifattig, tisser oftere og kjenner murringe r osv i magen :) klarer ikke ligge på magen oga puppene er så harde og ømme :/ visste med 99% sikkerhet at jeg var gravid lenge før jeg tok testen :)

Merket ømme bryster for ca 1 uke siden. Boblet mye i magen. Litt stikking dagen før ventet menstruasjon. Kvalm når jeg ligger på rygg. Å mer trett en vanlig magen er fylt med sommerfugler

Tisser 24/7!! :o Ellers merker jeg at jeg er ekstra emosjonell og sliten og svimmel. Ikke særlig symptomer, og håper kvalmen holder seg langt borte!

Merker ikke noe annet enn ømme bryster, og føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt. Vært litt svimmel og veldig tørst, men usikker på om det skyldes graviditeten.

Litt bekymret for å miste og venter til at jeg kommer litt uti og føler meg tryggere (ikke mistet før, men angsten er der likevel).

Jeg har omtrent ingenting enda. Må på do litt oftere enn vanlig, også er jeg ofte sulten og blir veldig fort mett! Går egentlig og gomler på noe hele tiden, hehe :p Ellers ingenting i forhold til bryster eller bekken.

Ekstreeemt oppblåst, ser ut som jeg er fem måneder på vei :wtf: Ømme pupper, drikker mye mer, og tisser oftere :p

Og ikke minst, veldig trøtt og sliten! Litt tiltaksløs :)

Har influensa så er vanskelig å vite hva som er symptomer på graviditet og hva som er influensaen :p River og sliter i mageregionen... Vet ikke om det er positivt eller negativt

Har kjent murringer og stikkinger i magen i en uke nå (er i uke 5), merker jeg må tisse oftere, og har merket noe nedgang i matlysten. Føler meg også oppblåst, og vil helst bare daffe hjemme i joggebukse :happy:

Tisser ofte, kjempeømme bryst, megakvalm, oppblåst. 5+0 i dag :)

Kjempeømme bryster, murringer i nedre del av magen og veldig oppblåst. Mest uggen om kvelden. 4+6 idag

Flere stikkinger i magen i dag enn før. Mest på høyre side. Minner om UVI som jeg pleier å ha når det blir kaldt nok :P

I går kom oppblåstheten for fullt. Og en mage full av luft :p puppene blir stadig større også :o jeg har ganske små fra før så redd det ikke er noenting igjen av de når jeg er ferdig med å amme :p

Ikke så mange enda, hadde mange flere symptomer så tidlig i mitt første svangerskap. Håper ikke det er et dårlig tegn... Er tissetrengt, har ømme bryst/brystvorter og har tidvise "menssmerter".

Det er ikke noe dårlig tegn. Så lenge du er gravid, er du ikke mindre gravid om du har mindre symptomer, du kan heller se på deg som en av de heldige :happy:

Back
Topp