Symptomer...

kailin

Glad i forumet
Flere andregangs som har sterkere symptomer nå enn sist?
Sist gang var jeg bare litt kvalm når det var lenge siden jeg spiste.. jeg var ikke noe oftere på do å tisset, og magen kom veldig seint.. nå så går jeg på do konstant, kvalmen har kommet og da hele tiden og ingenting hjelper.. magen har allerede begynt å komme, og må holde den inne så det ikke vises.. (travelt).. eneste som er likt er at jeg spotter.. er bare 6+4 i dag..

Jeg er mye mer kvalm denne gang, sist var ble jeg fort kvalm av for eksempel dårlig mat eller ekle ting, nå er jeg bare generelt mye kvalm... Går og mye mer på do denne gang, noe jeg sist ikke merker før helt i slutten av svangerskapet. Er derimot mindre trøtt og mindre vondt i magen. Men her og begynner bukseknappen å bli ubehagelig allerede, tror jeg er 5+6 i dag :p

Jeg er dårligere nå, tross flerlinger sist!

Gått bra de siste dagene, men hodepine. Vært heldig kvalm! :(

Hm.. kanskje en bare kjenner det mer ettersom man vet hva man skal kjenne mtp at vi har vært her før :p hehe.. jaja..

Jeg er mye mer kvalm denne gang, sist var ble jeg fort kvalm av for eksempel dårlig mat eller ekle ting, nå er jeg bare generelt mye kvalm... Går og mye mer på do denne gang, noe jeg sist ikke merker før helt i slutten av svangerskapet. Er derimot mindre trøtt og mindre vondt i magen. Men her og begynner bukseknappen å bli ubehagelig allerede, tror jeg er 5+6 i dag :p

Jobber ikke du i amb. ? Må du ut av jobb med engang hos dere?,jeg gikk ut i uke 11 forrige gang, men denne gangen ønsker jeg å jobbe mye lenger, men tviler på jeg klarer mtp kvalme etc.. ikke minst magen som allerede har begynt å komme!!!! :O

Formen er ganske lik som sist. Jeg er veldig heldig og slipper unna med få symptomer. Men en ting som er verre nå er at jeg må på do heletiden. 4-5 ganger om natten. Det var bare et problem i slutten av sist svangerskap :)

Syntes det er likt som sist. Nyser når jeg blir sulten, og hvis ikke jeg får spist så spyr jeg til slutt. Tisser ikke oftere og er omtrent like sliten og irritert på mannen som sist :P

Er mye verre nå en sist! Didt vat jeg kvaln i en dag å spydde 1! Gang. Nå har jeg vært konstant kvalm trøtt og uvell siden uke 5 og er 8 uker nå:/

Føler kvalmen kommer snikende litt tidligere nå siden sist... Pluss jeg har mere mensenlignende smerter denne gang.. Ellers ganske likt foreløpig :) men tror magen kommer til å vokse fort denne gangen :-/

Back
Topp