Symptomer..

Surra88

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
La meg i går med ømme pupper og en sliten kropp, og var egentlig ganske glad for at det var det jeg sleit med selvom puppene er så vonde at samboern nesten ikke kan se på de uten at det er vondt. I dag våknet jeg fortsatt trøtt og sliten å med ømme pupper meeeeen kroppen har lagt på en ekstrem kvalme med oppkast! Jeg som håpa jeg skulle slippe unna kvalmen... Også har vi bonusbarna denne helga og de vet ingenting enda så må skjule alt så godt det går for de..

Huff, kvalmen er noe dritt! Jeg er nå inn i min andre dag uten oppkast, og er overlykkelig for det! Prøv å få i deg tørre, salte kjeks - det kan hjelpe. Ønsker deg god bedring :)

Huff, kvalmen er noe dritt! Jeg er nå inn i min andre dag uten oppkast, og er overlykkelig for det! Prøv å få i deg tørre, salte kjeks - det kan hjelpe. Ønsker deg god bedring :)
Takk:-) jeg håpa jeg skulle slippe kvalmen:-( har cøliaki også, så får starte jakten på gode glutenfrie salte kjeks(det meste glutenfritt som er ferdig kjøpt smaker papp for tiden).

Takk:-) jeg håpa jeg skulle slippe kvalmen:-( har cøliaki også, så får starte jakten på gode glutenfrie salte kjeks(det meste glutenfritt som er ferdig kjøpt smaker papp for tiden).
Eg synest Salti frå Schär er kjempegode!

Her ventar eg berre på at kvalmen skal slå til... Begynte 5+5 i første svangerskap, men først ei vekes tid seinare andre gong. Er 6+0 i dag og har berre vore bittelitt kvalm dei par siste kveldene.

Eg synest Salti frå Schär er kjempegode!

Her ventar eg berre på at kvalmen skal slå til... Begynte 5+5 i første svangerskap, men først ei vekes tid seinare andre gong. Er 6+0 i dag og har berre vore bittelitt kvalm dei par siste kveldene.
Syntes salti var godt før jeg ble gravid :-p den står i kjøkkenskapet, prøvde et par men smaker papp.. Tror jeg skal prøve meg på og lage noen egene kjeks på neste energiboost (er helt skutt store deler av dagen men brått kommer det energi så da gjør jeg alt som må gjøres i rekordfart:-) )

Syntes salti var godt før jeg ble gravid :-p den står i kjøkkenskapet, prøvde et par men smaker papp.. Tror jeg skal prøve meg på og lage noen egene kjeks på neste energiboost (er helt skutt store deler av dagen men brått kommer det energi så da gjør jeg alt som må gjøres i rekordfart:-) )
Haha, ja der har du DEN igjen. Satsar på at du får laga deg noko som funkar.

Haha, ja der har du DEN igjen. Satsar på at du får laga deg noko som funkar.
Mann og bonusbarn smiska til seg muffins, så da ble det muffins på de og salti papp på meg :-p men det funker jo litt, bare smaken som ikke er som før:-) men jeg overlever:-)

Humørsvigninger! OMG! Veldig glad for at jeg ikke bor med meg om dagen, stakkars mann;)

Humørsvigninger! OMG! Veldig glad for at jeg ikke bor med meg om dagen, stakkars mann;)
Glad jeg ikke bor med meg selv også:-p hehe

Prøvd salte nøtter av noe slag?

Ah, har alle symptomer i boka! Er på en måte veldig glad, ettersom det jo betyr at alt går riktig vei - MEN, slitsomt er det i alle fall. Denne uka starta kvalmen og svimmelheten, samt jaggu meg halsbann også! Vondt i puppene - så vondt at jeg nesten ikke tør komme borti de selv en gang, og oppblåst og flyr på do hele tiden! Rart ikke folk begynner å lure snart! Første gang måtte jeg spy før hver lunch for å få i meg noe, håper ikke det blir sånn nå også!

Back
Topp