Symptomer

Har for tiden problemer med å skille mellom symptomer på graviditet og forkjølelse. Ikke noe behagelig kombinasjon med kvalme/"ball" i halsen og vond hals med kløe :wtf:

Er det noen av dere som får sånne stikkinger et sted rundt livmora? Det er ikke ligamentsmerter, for de er litt mer på siden, men isted fikk jeg sånne skikkelige "tak". Det dunker liksom...
Jeg har hatt noen stikk i livmora, tror det er normalt:)

Jeg har hatt noen stikk i livmora, tror det er normalt:)
Blir jo helt tullete når det plutselig begynner å gjøre vondt andre steder enn man er vandt til. Hehe:))

Er det noen av dere som får sånne stikkinger et sted rundt livmora? Det er ikke ligamentsmerter, for de er litt mer på siden, men isted fikk jeg sånne skikkelige "tak". Det dunker liksom...
Hei var til legen i går å han sa at stikk smerter i magen var helt normalt ☺

de siste dagene har jeg vært små uggen hele dagen og veldig morra kvalm!

Har hatt lite symptomer de siste dagene:( bare litt kvalm/sliten og i dag våknet jeg med litt blødning:( er så redd for at det er noe galt. Kjenner også et trykk under magen. Vet ikke om jeg virkelig har vondt eller om det er psykisk. Krysser fingrene og håper på at det går bra:)

Hei var til legen i går å han sa at stikk smerter i magen var helt normalt ☺
Det er bra:) Disse var mer mot skjeden tror jeg. Litt bak. Veldig vanskelig å forklare :)) Men det har ikke kommet tilbake, så da satser vi på at det går greit:)

Jeg startet svangerskapet med bronkitt, gikk over til ørebetennelse og er på dag 4 av den nå. Så jeg har egentlig ikke fått sjansen til å kjenne så mye etter symptomer enda. Nå gleder jeg med bare til å "bare" ha gravid symptomer og ikke være syk ;) Men jeg spiser som en gris, lagt på meg 2 kilo, tisser hele tiden og har hatt 3-4 bittesmå kvalmebyger og en runde med stikking i livmoren i går. 4+5 i dag :)

6+2

Kastet opp for første gang 5+6. Fryktelig kvalm nå. Sover dårlig om natten. Må holde meg liggende på dagtid for å unngå oppkast.

Ømme bryst, kvalme,trøtt og hormonell. Lurer også på om jeg har fått bronkitt..hoster til jeg brekker meg noen ganger :meh: skal til legen i dag og sjekke det, håper jeg får noe for det som ikke er skadelig for den lille i magen:sorry:

Her er det trøttheten som e mest påfallende, men har også ømme bryst og litt kvalme som kommer og går, mest når jeg er sliten egentlig. Er 6+6 i dag

Ca 7+4. Er trøtt og kvalmen blir verre og verre. Tenker å få sykemelding på mandag for jeg klarer ikke å ta meg noe som helst av toåringen. Ligger i senga mest mulig og karrer meg ned på sofaen en liten halvtime fordi jeg får dårlig samvittighet.

Back
Topp