Symptomer

Flere som har metallsmak i munnen? Kan man få det bort?

Den blir bare midlertidig borte mens du spiser eller drikker noe, mens noe annet er i munnen. Var hvert fall sånn for meg, jeg har det heldigvis ikke nå.

Dere som har murringer, er det vanlig at det er mest på den ene siden? Jeg har helt fra EL hatt murringer som har vært mest på venstre side. Av og til kjenner jeg det på begge sider, men helst venstre siden. Er det vanlig? :P

Dere som har murringer, er det vanlig at det er mest på den ene siden? Jeg har helt fra EL hatt murringer som har vært mest på venstre side. Av og til kjenner jeg det på begge sider, men helst venstre siden. Er det vanlig? :P
Jeg har nesten bare hatt på høyre side.. En dag var det bare venstre side.. Om det er vanlig vet jeg ikke :)

I dag spottet jeg litt friskt rødt blod.. Er 5+2. Flere som har vært borti det?? Kjenner jeg blir skikkelig redd for at det ikke skal gå bra.. :(

I dag spottet jeg litt friskt rødt blod.. Er 5+2. Flere som har vært borti det?? Kjenner jeg blir skikkelig redd for at det ikke skal gå bra.. :(
Jeg hadde ikke friskt rødt blod, men hadde rosa utflod forjedagen.. det er skummelt..

Jeg hadde ikke friskt rødt blod, men hadde rosa utflod forjedagen.. det er skummelt..
Ja, veldig skummelt... Det var bare en gang, ikke kommet noe mer etterpå, så håper det var ufarlig. Rart hvor fort man innstiller seg på at man faktisk skal bli mamma, og begynner å se det for seg!

Vi får håpe på set beste.. <3

Ja, veldig skummelt... Det var bare en gang, ikke kommet noe mer etterpå, så håper det var ufarlig. Rart hvor fort man innstiller seg på at man faktisk skal bli mamma, og begynner å se det for seg!
Ei venninne av meg hadde mensen 2 ganger i begge svangerskap.. Så trenger ikke bety SA.. :)

Ei venninne av meg hadde mensen 2 ganger i begge svangerskap.. Så trenger ikke bety SA.. :)
Godt å høre.. :) Har legetime i morgen fra før, så håper på en slags bekreftelse på at alt er ok :)

Jeg har veldig lite symptomer.. Vises godt at jeg har fått større pupper(små fra før) og de er litt vonde om jeg kommer borti noe.. Ellers føler jeg meg nesten friskere nå, enn før.. Har slitt veldig med noe som kan ligne cøliaki, hvor jeg har sovet fra jeg kommer hjem fra jobb, til jeg må stå opp for å på jobb igjen.. (Og andre symptomer..:wacky:) Nå har jeg ingen av de.. Er våken til det er leggetid og sover godt på natten :) Det er så deilig!!
Men jeg fikk første time 21.oktober hos jordmor, og lurer på om det er sent?? Er 6+5 nå..
Er det vanlig å få UL på første møte hos jordmor?

:blob5

Jeg har veldig lite symptomer.. Vises godt at jeg har fått større pupper(små fra før) og de er litt vonde om jeg kommer borti noe.. Ellers føler jeg meg nesten friskere nå, enn før.. Har slitt veldig med noe som kan ligne cøliaki, hvor jeg har sovet fra jeg kommer hjem fra jobb, til jeg må stå opp for å på jobb igjen.. (Og andre symptomer..:wacky:) Nå har jeg ingen av de.. Er våken til det er leggetid og sover godt på natten :) Det er så deilig!!
Men jeg fikk første time 21.oktober hos jordmor, og lurer på om det er sent?? Er 6+5 nå..
Er det vanlig å få UL på første møte hos jordmor?

:blob5
Første time er ofte etter ca 12 uker og i så fall stemmer vel datoen fint :) er ikke så mye de trenger teste eller gjøre før det hvis alt er normalt :) det er ikke vanlig med ul før ordinær ul i ca uke 18. Du må i så fall ta det privat.

5+2
Fortsatt medium kvalm. Mindre murringer og mindre endosmerter. Forrige uke ble jeg ekstrem kvalm i overgangen uke 5-6, så jeg er veldig spent på den kommende uken nå. :p

6+5

Er mye kvalm og uvel så og si hele dagen. Har vært 50% sykemeldt men nå kjenner jeg at det går mot en 100% sykemelding. Gleder meg til kvalmen blir borte for dette er slitsomt syntes jeg :(

4+2.
Mye mensmurringer i magen og korsrygg, litt vondt i venstre lyske. Trøtt, ømme bryster og litt kvalm når jeg er sulten. Også veldig hormonell, men også veldig lykkelig❤️

4+3 Mye mensmurringer, sååååå trøtt midt på dagen, ømme pupper. Idag har jeg også blitt litt svimmel om jeg reiser meg opp brått. Ingen kvalme foreløpig og ellers bare veldig lykkelig! :D

Vet ikke eksakt hvor langt jeg er på vei, men 6-7 uker.

I en ukes tid har jeg vært plaget med kvalme som varer hele dagen. Trodde jeg skulle slippe unna i dag, for jeg var ikke kvalm da jeg våknet. Men fy så kvalm jeg er nå :|

Leste på Libero sin app akkurat nå, som fikk meg til å se litt positivt på det :)
ImageUploadedByBV Forum1442579663.437806.jpg

8+0
Kvalme, trøtt og murringer.

Er det noen av dere som får sånne stikkinger et sted rundt livmora? Det er ikke ligamentsmerter, for de er litt mer på siden, men isted fikk jeg sånne skikkelige "tak". Det dunker liksom...

Back
Topp