Frøken Kaos
Flørter med forumet
Dette går nok fint6+0 i dag!
Ømme bryster som tydelig har vokst! De føles tunge på en måte![]()
Også går tankene litt opp ned i dag :/ redd for at det ikke går bra denne gangen også.. Uff 10 dager til ul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette går nok fint6+0 i dag!
Ømme bryster som tydelig har vokst! De føles tunge på en måte![]()
Også går tankene litt opp ned i dag :/ redd for at det ikke går bra denne gangen også.. Uff 10 dager til ul!
Takk for gode ordDette går nok fintHusk, hvis det ikke går bra så er det noe galt med embryoet og da er det kanskje like greit at det ikke blir til et barn? Jeg skjønner tankene dine, og jeg er veldig misunnelig på den tidlige ul din! Masse lykke til ❤
Man kan få ganske sterke menssmerter og stikninger de første mndr, ja lenger også forsåvidt. Veldig normalt og ikke farlig. Det er livmoren som jobber og begynner å vokse. Og uten blødninger så kan du bare senke skuldrene, selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Tror de fleste bekymrer seg mer enn man burde når man er gravid men det er jo endel av hele pakkenVåknet i natt med masse stikninger og ganske vondt i magen, tenkte at nå var det en SA på gang... Men det var ikke noe blod pluss at jeg er oppblåst og ganske om i magen nå. Noen som har opplevd lignende? Er så redd for å miste for dette barnet er så ønsket![]()
Det er lov å bli kokko! Vi bare krysser fingrene for at en spire holder seg fast inni der ❤Ok, kjenner eg blir heilt kokko av ditta. Ingen symtom og i dag litt svakere test enn lørdagskveld! Vis vedlegget 134797
No har e ikkje fleire tester og kan ikkje kjøpe fleire her, har e bestemt. No får det ligge til bi kjem heim og eg kan ta den digitale. Kokko, kokko