Symptomer

Jeg har også bekkenløsning tidlig i alle mine 4 graviditeter. Alle har bekkenløsning i mer eller mindre grad, bekkenet skal jo løsne litt slik at en baby kan passere ut. Dette er hormonelt, men kjennes ofte mer mot slutten da babyen presser på og man har mye vekt mot bekkenet. "diagnose" bekkenløsning får man først om det hemmer en i dagliglivet. Det gjør ikke det enda med meg. Det var værst med førstemann, da ble jeg sykemeldig i uke 8! Var da helle ikke klar over at det kunne komme så tidlig. Var vedig hormonelt hos meg, da det heldigvis ble gradvis litt bedre fra uke 8.
Oi, så det kan være det jeg plages med da. Trodde ikke det kom før langt uti svangerskapet jeg.. Hehe, sånn er det å være førstegangsgravid :)

Hvor langt er du på vei? Kan man få bekkenløsning så tidlig?

Det er ikke vanlig men det skjer, merket det lenge før positiv test. Hadde bekkenløsning fra uke 20 sist, gikk over et år etter fødsel... Var til fysio i dag, hun sa hun hadde vært borti det før.

Jeg er 4+1 uker i dag. Jeg har ømme bryster og mageknipe, samt oppblåsthet og dette var de første symptomene mine. De fikk jeg uka før IKM. I dag opplever jeg også litt for god luktesans, kvalme i ny og ned og faktisk uren hud i ansiktet. Jeg har nesten aldri hatt kviser, men det skal jeg tydeligvis ha nå. Heldigvis har det stoppet litt opp nå :) og fett hår, trøtt, rastløshet på natta og kløe over hele kroppen :p Har heldigvis ikke alle symptomene samtidig og hele tiden.

Last edited:
Kvalm, trøtt og halsbrann. Forgje svangerskap var jeg bare trøtt. Så litt slitsomt dette. Og ja, høy luktesans og ofte på do

Kvalm hele dagen, føles dom jeg brenner opp innvendig (fra magen og opp til halsen). Super trøtt.. :(

Jeg er 4+5 og er bare utrolig trøtt og sliten. Ellers har jeg ingen symptomer på at jeg er gravid foruten uteblitt mens og positiv test :-)

Mensmurringer nede i magen av å tel :) og ellers umenneskelig trøtt, ømme brystvorter :p

5+3 i dag. Klør meg ihjel på brystvortene, ømme bryster, lyst på avokado hele tiden, tidvis kvalm, umåtelig trøtt og kan sovne sittende på kontoret, mensmurringer og må tisse hver andre time.

Her er det ømme bryster, litt kvalme på og av, nattesvette, stikninger nederst i magen, hetetokter og frysninger om hverandre, oppblåst, trøtt....

Blir plutselig kvalm flere ganger om dagen, luft i magen og har svake menssmerter :)

Litt blødning. Ømme bryst, kvalme av og på. Stikninger i mage,lysk og rygg. Føler meg oppblåst og full i magen. Er 5+4 i dag.

Merker nesten ikke noe nå. Bare at æ blir fortere trøtt og at det skjer noe nedi magen:-)

Ømme pupper, og de har allerede blitt større! Ser for meg at jeg blir Pamela om noen få mnd..uff og huff :)

Back
Topp