Symptomer

I dag (3+4) har jeg sterke mensmurringer, som kommer i bølger/krampetak (mensen bør holde seg laaangt unna!).. Ellers er jeg som i går, trøtt og varm, og kjenner også at jeg blir mye fortere andpusten.. Flere som har merket det? :)

Guroes: ja jeg blir lettere andpusten. Kaldsvetter når jeg blir sliten. Hodepine, kvalm og trøøøtt i dag. Godt det er helg:)

Jeg er og tungpust - nesten i komisk grad ;-) Og trøtt som en strømpe - men ellers fin. Håper så inderlig hardt at jeg ikke blir like kvalm denne gangen... :-)

I dag har jeg helt gul og nokså mye utflod (sorry for detaljer ), flere som har vært borti det?

Last edited:
våknet idag forskjøla og vondt i kroppen, spesielt korsryggen, og får ikke sove :( . Og jeg skal jobbe hele helga. Det er vel ikke farlig for lille spiren at jeg er syk? er det noen som vett?

Jeg er 5 uker på vei i dag :D Hver uke som går er en milepæl!
Av symptomer er det utrolig ømme bryst, blir andpusten for ingenting, har en ekstrem matlyst (noe som er veldig uvanlig for meg, jeg har sterk IBS), men hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm med en gang, tisser 50 ganger på en natt, menssmerter og veldig trøtt og vond rygg. Har også bomull i hodet, gjør så alt for mye feil på jobb for tiden ;)
Kjenner jeg er glad jeg bare skal gå 50% på jobb fra mandag, det gir meg mindre sjans til å gjøre masse feil og få sinte kunder på nakken :D hehe.. Og så får jeg kanskje gjort noe annet enn å sove på kveldene!!

Bare litt murring. Ellers ingenting. Fant det ut for en time siden da. Så har ikke fått kjent så godt etter. Men forrige gang var jeg helt ødelagt lenge før jeg tok test.

Det er ikke farlig at du er syk nei. Så lenge du ikke får høy feber. Men ta det med ro.

I dag bobler det fælt i magen. Flere som opplever det?

4+5 og det eneste jeg merker er en ekstrem trøtthet på kveldene (er helt klar for sengen når klokken bikker 20-21, og jeg er egentlig et nattmenneske som elsker å være oppe sent).

Er rundt 4+2. Vanvittig trøtt og tappa for energi. Veldig ømme brystvorter, masse luft i magen og kvalm inni mellom

Jeg har også bekkenløsning tidlig i alle mine 4 graviditeter. Alle har bekkenløsning i mer eller mindre grad, bekkenet skal jo løsne litt slik at en baby kan passere ut. Dette er hormonelt, men kjennes ofte mer mot slutten da babyen presser på og man har mye vekt mot bekkenet. "diagnose" bekkenløsning får man først om det hemmer en i dagliglivet. Det gjør ikke det enda med meg. Det var værst med førstemann, da ble jeg sykemeldig i uke 8! Var da helle ikke klar over at det kunne komme så tidlig. Var vedig hormonelt hos meg, da det heldigvis ble gradvis litt bedre fra uke 8.

Back
Topp