Symptomer

"Mens"murringer og såre brystvorter. Ellers har jeg sinnsykt med luft i magen

Oppblåst, litt murringer, ømme bryster, irritabel, emosjonell, god luktesans...

Veldig ømme pupper, TRØTT, hodepine, svimmel, stikkinger og menssmerter. Har kastet opp en gang, men har ikke vert kvalm ellers ;)

Jeg er 3+4, og har heller ikke mange symptomer. Er bare sjukt varm og klam, trøtt og har litt murringer nederst i magen. ☺️ Har "hatt" maange flere "symptomer" før, når jeg har vært helt sikker på at jeg har vært gravid, helt til testene har vært negative ..

Last edited:
4+5, TRØTT og SLAPP...ømme bryst er begynt å gått over... Småkvalm innimellom og skikkelig mye luft i magen.. I tillegg kommer det mye slim nedentil... Snart 5 uke :D

Hei alle :)
Ny her i dag.... spennende uker foran meg. Håper så sterkt at dette skal gå bra!
Mine symptomer er kvalme, TRØTT og enda mere trøtt! Ømme og hovne pupper og veldig oppblåst i magen...

Jeg hater symptomer.. Har hatt masse symptomer frem til i dag (4+6) men i dag våknet jeg opp som vanlig og har ikke følt noenting.. Det gjør meg så bekymra! Er det andre som har hatt det sånn?

Jeg hater symptomer.. Har hatt masse symptomer frem til i dag (4+6) men i dag våknet jeg opp som vanlig og har ikke følt noenting.. Det gjør meg så bekymra! Er det andre som har hatt det sånn?
Har ikke en eneste symptom :)

cc33ec27fcad6464d47e0a7e5799f2de
Etter anbefaling fra ei venninne som kasta opp hele svangerskapet, så har jeg kjøpt sea band på apoteket i dag. Verdt et forsøk. Kosta kun 160,- og er to band i pakka :)

Ja, hva er deres symptomer? Hos meg er jeg veldig trøtt, litt murringer, stikker litt når jeg reiser meg fort, og i dag har jeg hatt litt halsbrann :)

Jeg er 5 uker idag. Jeg er veldig trøtt, ømme bryster, mye murringer, spesielt om kvelden. Ellers er jeg kjempe sulten hele tiden. Ingen kvalme foreløpig ....

4+0 idag. Så langt bare mensmurringer. Håper på å ikke bli så kvalm nå som sist gang!

Ja, jeg har vært ganske kvalm i en uke nå, men plutselig i går kjente jeg nesten ikke noe. Blir jo bekymret da, men i dag er kvalmen tilbake. Så er nok bare slik at det kan komme og gå:)

Svært lite symptomer i dag, går vel litt opp og ned :P

Back
Topp