Symptomer

Gulsløyfe

Glad i forumet
Ja, hva er deres symptomer? Hos meg er jeg veldig trøtt, litt murringer, stikker litt når jeg reiser meg fort, og i dag har jeg hatt litt halsbrann :-)

Jeg har litt murringer, ellers ingen symptomer enda. håper det fortsetter slik:)

Kun murringer ellers svært lite å meddele for øyeblikket :)

Jeg har murringer, skikkelig ømme bryst (føles ut som om de blir stukket med nål kver gang jeg er borti di... i tillegg så begynner jeg å bli kvalm, og jeg blir fort mett... kjøpte meg en sjokoladeis, og etter 2 tugger var jeg uvel... jeg har konstant hodepine selv om jeg pemper i meg vann, drukket iallefall 3 liter til nu... er 4+4 idag <3
Hvor langt er dere?

Litt murringer, bitte litt kvalm ellers ikke noe forskjell her :-)

Akkurat 4 uker idag æ å:-)

3+6 i dag ☺️

Tror jeg kan plusse på tretthet også her:/ i dag har det vært en laaaang dag;)

Sa
Tror jeg kan plusse på tretthet også her:/ i dag har det vært en laaaang dag;)
Samme her, har vært en veeeldi lang dag... har vært kjempe trøtt og sliten idag...i tillegg så er brystene EKSTREM ømme, de har det ikke godt i bh eller å være fri...:P

Kan dette stemme? I følge terminkalkulstor er jeg 4 uke+ 5 dager, men jeg skal egentli ha ikm imorgen...jeg er forvirret! :p

Kan dette stemme? I følge terminkalkulstor er jeg 4 uke+ 5 dager, men jeg skal egentli ha ikm imorgen...jeg er forvirret! :p

Det avhenger vel av hvor lang syklus du har? Jeg er 4+0 i dag om testene jeg har tatt stemmer.. Har testdag på mandag (prøverørsbehandling).

I dag har symptomene begynt å komme for fullt, ganske kvalm, trøtt, ømme bryst.
Kun 3+3 uker, så redd jeg blir like kvalm som sist. Var da sykemeldt mellom uke 5-9 pga kvalme

4+2. Magen min er oppblåst, ser gravid ut. Murringer. Stikker i ryggen og brystene. Kvalm til tider, reagerer på lukter.

Egg smaker dritt :( samme gjord det sist jeg var gravid. Jeg som egentlig er veldig glad i egg.

dag 29 idag :-) kjempe trøtt, masse utflod fra el til dagen 27 men mindre nå, trodde har infeksjon eller sopp men det var ikke det :-) stikninger på begge sider av magen, klør det på brystvortene, litt ømme bryster. Hadde en MA i desember, men lykke til til alle sammen xsmile5

4+4 Er litt trøtt, kort lunte og kribler i beina. Har tidligere to SA bak meg, ingen barn fra før. Krysser fingrene denne gangen :)

Eneste symptomene denne gangen er stikninger i magen og ømme bryst.

Tidvise ømme bryster ellers ingenting:)

Back
Topp