Symptomer?

Haha jeg har også begynt å nyse mye mer enn normalt :p

Ikke tenkt på det før nå, men det gjør jeg og!

I tillegg er jeg tørst, småkvalm innimellom og begynt å bli svimmel....

Ikke tenkt på det før nå, men det gjør jeg og!

I tillegg er jeg tørst, småkvalm innimellom og begynt å bli svimmel....

Når du sier det så har jeg ganske like symptomer som deg ;) men mest svimmel om eg reiser meg for fort eller no :p

Jeg er nå 6+5, har vært mye sint og lei meg, vonde pupper, småkvalm, trøtt, tisser ofte. Er også enormt oppblåst, og ser ut som at jeg er i hvertfall 15 uker på vei!

Er 4+6. Mye murring, tisser ofte, sykt ømme pupper, oppblåst, sulten hele tiden og TRØTT :) Håper eg slipper unna kvalmen :)

Er 5+2 nå. Har hatt diaré de siste dagene, er trøtt og mer sulten enn tidligere. Kjenner litt stikk i magen innimellom. Men merker ingenting i puppene.

Jeg er 6+2. Er såååå kvalm og sliten. Har enda ikke hatt ømmebryster. Det var første symptom i forrige svangerskap. Da kom symptomene lenge før testen var klar :P Også må jeg stå opp om natta og tisse. det er det verste jeg vet!!!
Også såååå oppblåst :P

er kanskej litt mer sliten, hadde en morgen med kvalme og svimmelhet, men ikke hatt d noe mer.. er 5+5

Fleire her som har fått ekstremt synlege blodårer? Er 6+0 nå, og kviar meg for å gå med noko særleg utrigning eller shorts/skjørt... Blodårene poppar fram på brystet, lysken, magen, låra og leggane..

Jeg er i dag 8+1 og fortsatt ikke kjent noe kvalme, men de puppene! Au altså - de har fått kjørt seg de siste ukene. konstant ømme og spesielt vondt om natta. men hey .. sier ikke nei takk til større pupper ;) Ellers så er det trøtthet,lite energi og en del murringer i livmora. Kjenner at det strekkes nedi der. Oppblåst..

Er 9+0 over midnatt, og puppene er tunge, blodårene er godt synlig på puppene, hormonell (tørket tårer fire ganger idag)^^ ellers er jeg sulten hele tiden, og blir uggen hvis jeg ikke spiser ofte! Mer trøtt enn vanlig og kjenner at den lille trenger mer plass der nede <3

Back
Topp