Symptomer?

Sun_shine

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Sensommerbarna 2019
Hvilke symptomer har dere og når fikk dere de?

Jeg er bare 4+3 i dag og merker ikke noe spesielt bortsett fra litt murringer i magen.

Begynte med murringer den uken jeg skulle fått mensen, gikk rundt med bind hver dag i en uke fordi jeg hele tiden trodde tanto var på vei :p
Slutten av uke 4 kom kvalmen, svimmelhet og halsbrann og siden har det bare ballet på seg :) :p Er stort sett kvalm hele døgnet, men har kun kastet opp en gang. Ellers er jeg trett, svimmel og halsbrannen kommer og går.

Jeg begynte å bli kvalm og uvel når jeg var 3+5, tok test som var pos. Når jeg ble 4+0 ble jeg tøttere, mer kvalm, varm/fryser og tisser ofte:)

Jeg er 5+1 i dag, og merker egentlig ikke så mye enda :) heldigvis ;)

Jeg er 5+1 i dag, og merker egentlig ikke så mye enda :) heldigvis ;)

Samme som deg, er 4+6 og kjenner om det skulle være noe at jeg er litt mer tørst (og derfor tisser mer også). Sist kom symptomer fra uke 5-6, men da var det tvillinger, så jeg forventer ikke så mye symptomer nå, pluss de kommer kanskje senere også.

7 +2 I dag. Er kvalm, trøtt, halsbrann, må ofte tisse, ømme pupper. Litt murringer om kvelden enda, men de har nesten forsvinne:)

Ømme pupper og murringer hadde jeg fra før positiv test. Halsbrann begynte ca uke 5. Resten har kommet de siste dagene :)

Jeg er 7+0 i dag. Litt ømme pupper, hatt mye murringer men det blir mindre og mindre av det. Litt småkvalm hele dagen, kjenner jeg blir trøttere enn vanlig. Ellers ingen ting og føler meg ganske heldig hvis det fortsetter sann :) men det kan jo fort snu også:)

Jeg er 7+1 og ble akutt kvalm i går kveld og kvalmen har ikke gått bort siden det. Har også vonde pupper, er sliten og har halsbrann innimellom.

Puppene.. Vonde!

Ellers er jeg en del trøtt, tisser litt oftere enn før og til tider mye luft i magen.
Har også hatt litt småmurringer (trodde tr var på vei, men kom aldri). Og når jeg strekker meg får jeg ilinger/stikninger i eggstokkene (iallefall nedover der).

4+4 idag

ca. 6 uker.
ømme pupper, fastere pupper, økning i blodtrykk, svetter som en gris, frysen, littegrann kvalm, spydd en gang.
og et EKSTREMT hårtap!! fortsetter det slik er jeg skalla før jul tror jeg!!

Eg er 4+2 i dag, og har hatt "menssmerter" i nokre dagar no. i tillegg har eg smerter/kramper i lysken, småkvalm (må småspise gjennom heile dagen), litt ømme puppar, ein god del trøttere og mindre energi, eg har og VELDIG synlege blodårer i lysken/magen/puppane.. Trudde ikkje eg hadde så mange blodårer :p

Jeg er 6+3 idag og har hatt ømme pupper i litt over 2 uker, kvalmen har kommet snikende siste uka, blir kvalm av og spise men og kvalm av og ikke spise :confused: Heldighvis har jeg ikke kastet opp (enda )... Fryser veldig om kveldene. Sambo syntes det morsomste er at jeg har begynt å nyse opptil 10 ganger daglig :p

Er 5 uk i dag. Merker ikke så mye nå sulten hele tiden og ømme pupper. Hadde endel murringer i uk 4☺

er bare 4+3 enda... Hadde mye menssmerter og verk forrige uke, men mindre denne uken. Men hvis jeg reiser meg for fort eller nyser, så får jeg vondt i ligamentbåndene (på siden av livmoren) :) i tillegg blir jeg litt uggen innimellom og får akutt "trøttogslitensyndrom" ;)

Jeg er 4+0, og jeg har skikkelige mensmurringer og stikkinger rundt eggstokkene, i tillegg så har jeg en skikkelig varmefølelse rundt høyre eggstokk... Jeg har vært småkvalm i 2 uker, men det er vanlig hos meg etter el.. puppene er også skikkelige ømme, men de også bruker å være det etter el... ellers så har jeg skikkelig hodepine og er svimmel, trøtt og slapp...wiii, æ e gravid <3

Jeg er 6+3 idag og har hatt ømme pupper i litt over 2 uker, kvalmen har kommet snikende siste uka, blir kvalm av og spise men og kvalm av og ikke spise :confused: Heldighvis har jeg ikke kastet opp (enda )... Fryser veldig om kveldene. Sambo syntes det morsomste er at jeg har begynt å nyse opptil 10 ganger daglig :p

Haha jeg har også begynt å nyse mye mer enn normalt :p

Haha jeg har også begynt å nyse mye mer enn normalt :p
Jeg nyser også, gjort det med de 2 andre og. For min del så tror jeg det hjelper litt på kvalmen - nyser det bort liksom :p hahaha for merker til vanlig hvis jeg blir bilsyk (blir alltid det når jeg ikke kjører) da nyser jeg! Merkelig.

Jeg nyser også, gjort det med de 2 andre og. For min del så tror jeg det hjelper litt på kvalmen - nyser det bort liksom :p hahaha for merker til vanlig hvis jeg blir bilsyk (blir alltid det når jeg ikke kjører) da nyser jeg! Merkelig.

Hehe kan godt stemme.. For eg er ikke kvalm i det hele tatt :p

Back
Topp